Saako mistään ostettua Pippurisuihketta tms.. "turva"juttuja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
jos haluaa hyvän kotitekoisen niin ostat vaan sen sellasen sitruuna mehutiiviste pullon... sitä kerran silmiini saaneena voin sanoa että tuntuu toooosi pahalle... :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja ChiChi:
Mun mielestä kaasu- ja pippurisumutteisiin täytyy olla poliisin lupa. Ei ne myy niitä ilman sitä. Mutta voin olla väärässäkin.

kyllä ne luvan varaisia on kaikki, mulla on useita ystäviä joilla on työnpuolesta kantolupa, ja heidänkin pitää jättää ne aina työpaikalle...

Mun mielestä kaasu- ja pippurisumutteisiin täytyy olla poliisin lupa. Ei ne myy niitä ilman sitä. Mutta voin olla väärässäkin.

Ei myy. Mies on järjestyksen valvoja ja hällä on kaasulupa erikseen.

Alkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:

kyllä ne luvan varaisia on kaikki, mulla on useita ystäviä joilla on työnpuolesta kantolupa, ja heidänkin pitää jättää ne aina työpaikalle...

ei omia kaasuja tartte jättää..meillä mies kuskaa sitä vyöllä, työmatkoilla.

Alkuperäinen kirjoittaja cvbnm:
Alkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:

ei omia kaasuja tartte jättää..meillä mies kuskaa sitä vyöllä, työmatkoilla.

jos on henkilökohtainen lupa niin silloin ei tarvitse jättää mutta jos on firman lupa niin silloin täytyy...
ja tosissaan luvan varaisia on ne joita vartijat/järkkärit ja poliisit käyttää..
virostakin saa ilman lupaa mutta suomessa ovat laittomia....

Alkuperäinen kirjoittaja Rivella:
Ulkomailta ( esim. Saksa ) saa ostaa ilman lupaakin. Suomessa vaaditaan poliisin lupa.

Mutta niitä ei saa Suomessa pitää hallussaan, jos sitä meinasit. Ja lentokoneeseen niitä on aivan turha yrittää viedä.

Yhteistyössä