Saako mistään etsittyä yksityisihmisen sähköpostiosoitetta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Fonectan sivuilla oli joku sen tyyppinen, että vois hakea...mutta ei se sivu toiminut.

Tarvitsisin yhden ihmisen sähköpostiosoitteen, en tiedä sen oikeaa nimeä. Vain sen nimen joka lukee osoitteen edessä, kun saa viestin tältä henkilöltä. Osan muistan siitä osoitteestakin, mutta en kokonaan.

Pakko saada se

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
En ole rekisteröitynyt sinne, enkä aiokkaan. Pystynko silti etsimään sieltä tiettyä ihmistä?
Kyseessä nainen jonka kanssa mun mies petti mua.

ei pysty jos ei oo rekisteröityny.

ja mistään muualta et saa sitä tietoos.

Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
En ole rekisteröitynyt sinne, enkä aiokkaan. Pystynko silti etsimään sieltä tiettyä ihmistä?
Kyseessä nainen jonka kanssa mun mies petti mua.

No kysypä mieheltäs, varmaan tietää...

Väittää ettei muista, yritetään sopia tätä pettämisjuttua, mutta kun se ämmä ei jätä meitä rauhaan. Laittaisin sähköpostiin eston, ettei viestit enää tuu sinne.

Ehdin poistamaan edelliset ja en hokannu et olisin tarvinnu sen osotteen.

Pystyykö sähköpostia "irtisanomaan" tai lopettamaan jotenkin....niin että sitä osoitetta ei enää olisi olemassa?

Alkuperäinen kirjoittaja Ninni:
No jos se kerran on lähettänyt viestejä, niin niistähän sä näet sen sähköpostiosoitteen. Vai enkö nyt ymmärtänyt jotain kohtaa...

Ehdin poistaa ne viestit, ennen kuin tajusin että pitäis laittaa se esto...nyt se on myöhästä. Sen saa ainostaan, jos se vielä lähettelee viestejä.

Mies on antanu mulle luvan lukea sen sähköpostin.

Alkuperäinen kirjoittaja Ninni:
No jos se kerran on lähettänyt viestejä, niin niistähän sä näet sen sähköpostiosoitteen. Vai enkö nyt ymmärtänyt jotain kohtaa...

Ehdin poistaa ne viestit, ennen kuin tajusin että pitäis laittaa se esto...nyt se on myöhästä. Sen saa ainostaan, jos se vielä lähettelee viestejä.

Mies on antanu mulle luvan lukea sen sähköpostin.

No jos se ei enää laita postia, niin mihin hittoon tarvit estoa? Ja jos se laittaa, sen osotteen näkee siitä?

En ymmärrä ongelmaa.

Yhteistyössä