saako mennä töihin?

expertus dico

Jäsen
20.10.2009
101
0
16
miehellä epäillään sikainfluenssaa, minä olen päiväkodissa töissä.
kaverin kanssa soittelin ja hän sanoi, että on kuullut, ettei hoitohenkilökunta saisi mennä töihin jos taloudessa epäillään sikainfluenssa? mutta meidän pomo sanoi, että töihin vaan, muuten kaikki olisi sairaslomalla..?

millaisia ohjeistuksia te olette kuulleet tai kokeneet?

Alkuperäinen kirjoittaja expertus dico:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Sun pomohan sen teillä päättää.

tätä juuri hain että pomo saa päättää? :)
ettei ole mitään yleistä ohjeistusta? :)
meidän pomo kun vähän sellainen, että koittaa sairaatkin ihmiset saada töihin.. :snotty:

Kyllähän sen pomo päättää jos et itse ole määrätyllä sairauslomalla. Joka alalla ja työpaikalla kaiketi?

ja en kysy sillä, että haluaisin jäädä kotiin kaivamaan napaani, mä tykkään työstäni =)
nyt vaan meilläpäin päivähoidon puolella hirveä hössötys koko sikaflunssasta, kaikkien pitää läträtä käsidesillä (tai eihän se pakko ole, mutta suositus, itse en jaksa ymmärtää..) yms..

ja en kysy sillä, että haluaisin jäädä kotiin kaivamaan napaani, mä tykkään työstäni =)
nyt vaan meilläpäin päivähoidon puolella hirveä hössötys koko sikaflunssasta, kaikkien pitää läträtä käsidesillä (tai eihän se pakko ole, mutta suositus, itse en jaksa ymmärtää..) yms..

Ennen sikalenssuaikaa päiväkodeissa on käytetty käsihuuhteita... oletko hivenen yksinkertainen vai miksi käsihygienia ei mahdu tajuntaasi.

Alkuperäinen kirjoittaja juusa:

Ennen sikalenssuaikaa päiväkodeissa on käytetty käsihuuhteita... oletko hivenen yksinkertainen vai miksi käsihygienia ei mahdu tajuntaasi.

miksi sä olet noin ilkeä? :o
kai mä sit olen yksinkertainen, mutta meillä ei ole ennen tätä sikainfluenssajuttua käytetty käsidesiä kun syömään mennessä. siis lapset. nyt sitä täytyy käyttää aikuisen, lapsen ja vanhempien monta kertaa päivässä.. ohjeistuksen mukaan..
mutta eiköhän tämä tästä aiheesta riitä, olen selvittänyt asian :)

Yhteistyössä