Haluaisin tavata sen fiksun joka nämä päätökset täällä tekee..No tätä vähän tarkoitinkin mutta ilmaisin itseni ehkä huonosti. Päiväkotien sulkuajat ovat paljon pidemmät kuin normaalin työssäkäyvän lomat. Esim. minä olen vaihtanut useamman vuoden ajan kaikki mahdolliset ylityöt ja lomarahat vapaseen. En kuitenkaan voi työni luonteen vuoksi olla kesällä normaalia kesälomaa pidempään lomalla, kun töissä on oltava tietty minimimiehitys myös kesällä.
Miksi päivähoidossa oletetaan että kaikilla on opettajien lomat?
Niinpä! Mä otan vielä viikon palkatonta ihan vaan ettei tarvis viedä lapsia varahoitoon, mutta sekään ei varmaan oo vielä mitään tän "hoitajan" kirjoissaSamaa ihmettelin. Mun mielestä mun lapsella on ruhtinaallisen pitkä loma, kun on tuo neljä viikkoa.
Höpöhöpö. Vanhempani ovat edelleen onnellisesti yhdessä. Lapsille on ihanaa saada olla koko kesän lomalla vaikka vanhemmista olisikin päivisin vain toinen kotona. Illat ja viikonloput sitten yhdessä. Niinhän suurin osa vuotta useimmilla kuluukin, sillä erotuksella, että kummatkin vanhemmat ovat töissä päivät. Voihan myös osan lomista pitää yhdessä ja osan erikseen.Alkuperäinen kirjoittaja 3-vuorotyöläinen;28338932:Loma pidetään koko perheen voimin. Ihme että avio-eroja on niin paljon, jos koskaan ei ole kunnolla aikaa viettää enemmän aikaa yhdessä. Eiköhän ne lapsetkin siitä tykkää enemmän, kun on äiti ja isä kotona yhdessä.
Siis herranen aika sentään!!Alkuperäinen kirjoittaja eräs hoitaja;28341101:Nyt onkin kyse enemmän lasten epäinhimillisistä olosuhteista.
!!!Alkuperäinen kirjoittaja eräs hoitaja;28341126:Olen juuri oikealla alalla ja minulla on hyvä näköalapaikka asioihin Hoidon taso on parasta mahdollista, mitä inhimilliset ihmiset pystyvät antamaan. Mutta kun hoitajien pitäisi nykymenolla olla koneita, jotta asiat sujuisivat lasten kannalta parhaalla mahdollisella tavalla.
Oletko sinäkin alkanut tällaiseksi höpöphöpö-kommentoijaksi? Enpä keksi äkkiseltään toista niin keskustelua latistavaa aloitusta.Höpöhöpö. Vanhempani ovat edelleen onnellisesti yhdessä. Lapsille on ihanaa saada olla koko kesän lomalla vaikka vanhemmista olisikin päivisin vain toinen kotona. Illat ja viikonloput sitten yhdessä. Niinhän suurin osa vuotta useimmilla kuluukin, sillä erotuksella, että kummatkin vanhemmat ovat töissä päivät. Voihan myös osan lomista pitää yhdessä ja osan erikseen.