Alkuperäinen kirjoittaja MaijaMehiläinen:Ja sit kauppoihin tulee sama juttu et ei myydä jos on alaikäsiä matkassa![]()
Ihan S-marketissa se oli, missä mulle ei myyty kahta siideriä kun olin 13v siskon kanssa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja MaijaMehiläinen:Ja sit kauppoihin tulee sama juttu et ei myydä jos on alaikäsiä matkassa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja MaijaMehiläinen:Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Tää on niin tätä holhousyhteiskuntaa. |O
Olen itsekin sita mielta, etta viinit ruokakauppoihin taalla Suomessa![]()
Ja sit kauppoihin tulee sama juttu et ei myydä jos on alaikäsiä matkassa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja MaijaMehiläinen:Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Tää on niin tätä holhousyhteiskuntaa. |O
Olen itsekin sita mielta, etta viinit ruokakauppoihin taalla Suomessa![]()
Ja sit kauppoihin tulee sama juttu et ei myydä jos on alaikäsiä matkassa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja argh!:Mun mielestä se on ihan perseestä, että jos vanhemmat ostaa itselleen saunakaljat (tai vaikka enemmänkin) niin ei myydä jos on vaikka teini-ikäiset lapset mukana kassalla. Kiva sanoa lapsille, että "sori, et pääse mukaan kauppaan kun äiskä ostaa tällä kertaa saunakaljan." :headwall: Kai nyt sen verran pitäis luottaa vanhempiin, että ne ei lapsilleen osta alkoholia. Toki jotkut ostakin mutta ei kaikki.
Alkuperäinen kirjoittaja öhöhöö:Minun on pakko ihmetellä että KUKA TOLLO ottaa sen alaikäisen mukaan jos sille on ostamassa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:Me kyllä käydään lasten kanssa silloin tällöin viiniostokset Alkossa tekemässä. Asiassa ei mielestäni ole mitään ihmeellistä.
Alkuperäinen kirjoittaja Neppi:Kun odotin esikoista ja käytiin miehen kanssa hakemassa alkosta miehelle viinipullo, maksaessani pulloa alkon setä vaan totesi että nämä viinithän sitten isi juo ja äiti voi käydä ostamassa vaikka limppariaHymyilin sille sedälle vaan että joo niin oli tarkoituskin
Alkuperäinen kirjoittaja Neppi:Kun odotin esikoista ja käytiin miehen kanssa hakemassa alkosta miehelle viinipullo, maksaessani pulloa alkon setä vaan totesi että nämä viinithän sitten isi juo ja äiti voi käydä ostamassa vaikka limppariaHymyilin sille sedälle vaan että joo niin oli tarkoituskin
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Silloin kun nuo kaksi vanhinta oli pieniä, käväisin niiden kanssa Alkossa. Matkalla oltiin puhuttu, että sit ku käydään ruokakaupassa niin ostetaan limua. Just kun astuttiin handelin ovesta sisään, pienempi näistä tokasee isoon ääneen, "mä haluun sit oman pullon"![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Neppi:Kun odotin esikoista ja käytiin miehen kanssa hakemassa alkosta miehelle viinipullo, maksaessani pulloa alkon setä vaan totesi että nämä viinithän sitten isi juo ja äiti voi käydä ostamassa vaikka limppariaHymyilin sille sedälle vaan että joo niin oli tarkoituskin
Voi taittarallaa! Olisin antanut kuulla sedän kunnian. Minä kävin ostamassa ihan viimeisilläni lahjaksi menevää viskipulloa ja kukaan ei kysynyt mitän.
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Silloin kun nuo kaksi vanhinta oli pieniä, käväisin niiden kanssa Alkossa. Matkalla oltiin puhuttu, että sit ku käydään ruokakaupassa niin ostetaan limua. Just kun astuttiin handelin ovesta sisään, pienempi näistä tokasee isoon ääneen, "mä haluun sit oman pullon"![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Neppi:Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Silloin kun nuo kaksi vanhinta oli pieniä, käväisin niiden kanssa Alkossa. Matkalla oltiin puhuttu, että sit ku käydään ruokakaupassa niin ostetaan limua. Just kun astuttiin handelin ovesta sisään, pienempi näistä tokasee isoon ääneen, "mä haluun sit oman pullon"![]()
siinä sai ihmiset taas kattoa pitkään ja hartaasti!
Tää oli niin hauska juttu että piti kertoa miehellekin ja se sanoi, että "saa Alkostakin limpsaa!"Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Silloin kun nuo kaksi vanhinta oli pieniä, käväisin niiden kanssa Alkossa. Matkalla oltiin puhuttu, että sit ku käydään ruokakaupassa niin ostetaan limua. Just kun astuttiin handelin ovesta sisään, pienempi näistä tokasee isoon ääneen, "mä haluun sit oman pullon"![]()