Saako kylpylässä olla stringibikineillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="aapee";28021674]En ota lasta vielä mukaan kylpylään, on vasta oppinut kävelemään ja huteraa on ja pelkään että liukastelisi, kai se on ostettava mummouikkari kunhan hänen kanssaan lähden uimahalleihin ;)
Siis enköhän minä sitten tosiaankin hommaa hiukan säädyllisemmät bikinit ja varsinkin nyt tulevaksi kesäksi suomen rannoille. Vielä ei huvittaisi millään, kun on kuitenkin kaappi täynnä noita biksuja joita olen tottunut käyttämään ihan normimeiningillä rannoilla (...ulkomailla...)[/QUOTE]

Niin, etelän uimaranta ja kylpylä on vähän kaksi eri asiaa. Et ole ainut joka täältä palstalta on joskus käynyt kotimaata kauempana ;)

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
[QUOTE="vieras";28021627]Yleensä ne kauniit ja hyvävartaloiset eivät asialla kehuskele (ei ole tarvetta) ja ne jotka kehuskelee ovat sitten just tuon kuvan kaltaisia. Istutko siellä kaljapullo kourassa hihittelemässä?[/QUOTE]

Niinhän sinä luulet, mutta minä en sitten taidakaan olla perisuomalainen mörökölli joka toimii kuten valtaväestö ja piilottelee itseään ja hyvää kroppaa. Minkätakia hyväkroppainen ei saisi sanoa sitä faktaa suoraan myös itse? Täällä täytyy vain pyydellä anteeksi, ruveta varmaan kävelemään kumarassa ettei vaan tuo omaa hyvännäköisyyttään esille ja mieluiten vielä pukeutua http://2.bp.blogspot.com/-Bpm4vkUUCtY/TdS2PoOP7lI/AAAAAAAABbo/NIaAhk0KwwA/s1600/tmp1.jpg tällaiseen!

Tällasethan ois tosi kivat just kylypyläreissuille ja uimahalliin

19.jpg

[QUOTE="aapee";28021696]Niinhän sinä luulet, mutta minä en sitten taidakaan olla perisuomalainen mörökölli joka toimii kuten valtaväestö ja piilottelee itseään ja hyvää kroppaa. Minkätakia hyväkroppainen ei saisi sanoa sitä faktaa suoraan myös itse? Täällä täytyy vain pyydellä anteeksi, ruveta varmaan kävelemään kumarassa ettei vaan tuo omaa hyvännäköisyyttään esille ja mieluiten vielä pukeutua http://2.bp.blogspot.com/-Bpm4vkUUCtY/TdS2PoOP7lI/AAAAAAAABbo/NIaAhk0KwwA/s1600/tmp1.jpg tällaiseen![/QUOTE]

No laita kuva hei tänne! Ei sen kuvan tartte olla sellainen, josta henkilöllisyys paljastuu. Riittää, että peppu näkyy. Ja jos et kehtaa, niin eipä sun varmaan tarvi haikailla pepun esittelyä siellä kylpylässäkään.

Olin Ikaalisten kylpylässä. Siellä se yhteissauna, höyrysauna oli semmoinen, ettei siellä mitään nähnyt höyryn seasta ja siellä oltiin ilman uikkareita. Naiset tuli eri ovesta kuin miehet ja keskellä lauteita oli puukaide ikäänkuin erottamassa porukkaa, ettei sekaannu. Sitten taas ulos suihkuun ja pesulle, kumpikin sukupuoli omissa pesutiloissa ja sitten vasta uikkarit päälle ja uimaan. Ei siellä missään saanut olla uikkarit päällä saunassa. Enkä mitään strig-viritelmiä nähnyt, ja miksi niitä sitten yleensä pitäisi kylpylöissä edes käyttää.

Saa käyttää. Lihavat ja itseensä vittuuntuneet ei tietenkäänkäytä ja ihmettelevätmiksi kukaan niitåä pitää uimahallissa. Katsokaas autuaat lehmätkun joillakin on muotja mitä näyttää, että tekin olisistte kateellisia ja palstalla riittäisi avauksia tarpeeksi. Saa niitä käyttää, ainoa kielto on miehillä uimashortsit. PAkko olla speedot jalassa.

[QUOTE="aapee";28021592]Ei tarvitse, olen 23 vuotias ja äiti jo itsekin :)[/QUOTE]

No nuorihan sinä olet. Mutta kun kerran olet äiti-ihminenkin, olet esimerkkinä nuoremmille ja lapsille etenkin. Kysyit saako olla. Siihen osataan vastata kylpylästä heidän sääntöjen mukaan. Kuitenkin sillä perusteella, että täällä suurin osa pitää stringejä kylpylään sopimattomina, laittaisin jotain muuta.

Ei mua ainakaan haittaa, jos joku on uimahallissa stringibiksuissa.

En ole koskaan ymmärtänyt sitä, että miksi rannalla on ok olla pienissä bikineissä, mutta uimahallissa tarvittaisiin vähintäänkin tooga. Ei mulla ainakaan edes ole uimapukua, enkä ajatellut sellaista ostaa siksi, että jollekulle ei satu sopimaan se, että mä olen bikinit päällä uimahallissa.

Mun mielestäni uimapuvut on rumia. Enkä tykkää niitä siksi käyttää. Joten en käytä.

Eikä se kyllä ainakaan toistaiseksi ole kenellekään siellä uimahallissa isoksi ongelmaksi muodostunut.

[QUOTE="aapee";28021533]Miksi ihmeessä se olisi kiellettyä? Kylpylässä johon olen menossa, on yhteissauna myös, tällainen joku höyrysauna jossa ovat miehet ja naiset keskenään. Eikös siellä sitten kaikki näe jo kaiken, joten jos kipitän uimaosastolla stringeissä niin ketä se häiritsee?
Kysyy nuori, hoikka, brunette ja hyväpeppuinen kaunis nainen :)[/QUOTE]

Aika monessa uimahallissa kuin kylpylässä on ohjeet kuinka siellä käyttäydytään ja usein sieltä löytyy
-Ei saa käyttäytyä sukupuolisiveellisyyttä loukkaavalla tavalla

siitä vain rohkeesti stringi biksut päälle...nehän ovat tosi makeet sekä sexsyt ! ja vaikka ois stringit jalassa niin kaikki strategiset paikat ovat peitettynä mikä varmaan on kaikken tärkeintä..ja sillä sipuli.Ulkomailla kaikki on vapaampaa eikä siellä kukaan katso kieroon jos joku viuhtoo menee stringit jalassa...mutta jos täällä joku jossain niin johan pomppas..heti kauhistellaan jne..vai ovatko vain muut naiset kateellisia niille keillä on rohkeutta sekä ulkonäköä käyttää niitä..

[QUOTE="tytsy";28320359]vaikka ois stringit jalassa niin kaikki strategiset paikat ovat peitettynä mikä varmaan on kaikken tärkeintä..ja sillä sipuli.[/QUOTE]

mistäs sinä semmoiset stringit löydät joka peittää sun persees?

Ei mua ainakaan haittaa, jos joku on uimahallissa stringibiksuissa.

En ole koskaan ymmärtänyt sitä, että miksi rannalla on ok olla pienissä bikineissä, mutta uimahallissa tarvittaisiin vähintäänkin tooga. Ei mulla ainakaan edes ole uimapukua, enkä ajatellut sellaista ostaa siksi, että jollekulle ei satu sopimaan se, että mä olen bikinit päällä uimahallissa.

Mun mielestäni uimapuvut on rumia. Enkä tykkää niitä siksi käyttää. Joten en käytä.

Eikä se kyllä ainakaan toistaiseksi ole kenellekään siellä uimahallissa isoksi ongelmaksi muodostunut.

Etkä vissiin ole järjen jättiläinenkään? Oltaisiinkohan aurinkorannalla bikineissä, öhh, minkä takia?
Uimahalli tai kylpylä EI OLE auringonottopaikka.

Ja jokainen kyllä tajuaa, että jos vedessä on vähän isommin tarkoitus temmeltää niin uimapuku on ylivertainen. Eri asia sitten se jos menee itsetuntoaan pönkittämään itseään näyttelemällä.

Olen 30v mies joka tykkää pukeutua naiseksi, olen käynyt etelä suomen kylpylöissä stringi bikineissä ja ei nuo ainakaan vielä ole pihalle heittänyt. Muut on täällä vaan sinulle kateellisia kun eivät itse uskalla mennä kun joku tuttu sattuu näkemään.

kysyin kylpylän uimavalvojalta saako stringit päällä olla allasosastolla hän sanoi saa kai.vaati kyllä rohkeutta lähteä stringit päällä allasosastolle,vaikka oli lupa. vaikka olen hyvä roppainen mies.

olin uimarannalla stringit päällä.tuli jano,läksinrantapaariin limsalle. jätin päälle vain stirgit.paitaakaan en jättänyt päälle. tiesin että asuni on huippurohkea.arvasin että moni tyttö ajattelee tuo poika on kiimossaan kun tulee noin pikkuisissa stringessä baariin.kyllä minä myönnänkin että olin aika kiimassa ,mutta sopivaa tyttöä ei löytynyt.

Saa käyttää. Lihavat ja itseensä vittuuntuneet ei tietenkäänkäytä ja ihmettelevätmiksi kukaan niitåä pitää uimahallissa. Katsokaas autuaat lehmätkun joillakin on muotja mitä näyttää, että tekin olisistte kateellisia ja palstalla riittäisi avauksia tarpeeksi. Saa niitä käyttää, ainoa kielto on miehillä uimashortsit. PAkko olla speedot jalassa.

Uimavalvonnan logiikka on kovin sukupuolisidonnaista. Miehiltä on kielletty uimahousut, joissa on liikaa kangasta. Naisten kohdalla taas paheksutaan niitä, joiden uima-asussa on liian vähän kangasta mutta uimaan saa tulla kauhtana lepattaen.

Kokouimapukukin voi olla takaa avoin
womens-one-piece-thong-sheer-hot-pink-F10CL-5539-R.jpg

Yhteistyössä