M
meikkailija
Vieras
Lukeeko tätä palstaa miehet? Mitä ootte mieltä, saako seurustelusuhteessa tai avioliitossa nainen meikata, laittaa hiuksiaan, ns. "tälläytyä" päivittäin? Vai häh?
Olen aiemmissa suhteissani monesti kuullut sitä että älä nyt jaksa asua siellä kylppärissä ja onpas sulla meikkiä ja oletkos juhliin lähdössä jne. tyylistä kommenttia. Olen AINA tykännyt laittautua, en pidä mitään sotamaalia päällä vaan tyylikästä ja hillittyä (etenkin silmä-)meikkiä, kiharran ja laitan mielelläni pitkiä hiuksiani... Ja suihkun jälkeen tykkään käyttää koko kropalle ihania kosteusvoiteita jne..
Eikä tähän kaikkeen edes mene välttämättä mahdottomasti aikaa. Silti sitä on jotenkin katsottu pahalla. Olen luonnostanikin nätti mutta pidän meikkaamisesta ja teen sen kaiken mieluusti itseäni (ja muita) varten, siitä tulee itselle hyvä olo.
Saan muiltakin miehiltä paljon katseita, tällä hetkellä olen parisuhteessa aivan ihanan miehen kanssa joka tykkää siitä että näytän hyvältä ja laittaudunkin.
Minua on vaan aina ihmetyttänyt tämä tyyli, että jos meikkaat/laitat hiuksesi/käytät vaikka korkokenkiä, kommentoidaan nyreänä että oletko menossa juhliin tai "kylläpä sitä nyt ollaan hienona" jne
Mitä ihmettä? Muualla se on aivan normaalia, paitsi näköjään Suomessa! Saati sitten kun ollaan parisuhteessa, peilin edessä ei ilmeisesti saisi viettää aikaa? 
Olen aiemmissa suhteissani monesti kuullut sitä että älä nyt jaksa asua siellä kylppärissä ja onpas sulla meikkiä ja oletkos juhliin lähdössä jne. tyylistä kommenttia. Olen AINA tykännyt laittautua, en pidä mitään sotamaalia päällä vaan tyylikästä ja hillittyä (etenkin silmä-)meikkiä, kiharran ja laitan mielelläni pitkiä hiuksiani... Ja suihkun jälkeen tykkään käyttää koko kropalle ihania kosteusvoiteita jne..
Saan muiltakin miehiltä paljon katseita, tällä hetkellä olen parisuhteessa aivan ihanan miehen kanssa joka tykkää siitä että näytän hyvältä ja laittaudunkin.