V
"vieras"
Vieras
Tää aapee vaikuttaa yhtä tyhmältä kuin venakko. Vois kuvitella milannan sepustuksiks, jos olis enemmän virheitä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei mua ainakaan haittaa, jos joku on uimahallissa stringibiksuissa.
En ole koskaan ymmärtänyt sitä, että miksi rannalla on ok olla pienissä bikineissä, mutta uimahallissa tarvittaisiin vähintäänkin tooga. Ei mulla ainakaan edes ole uimapukua, enkä ajatellut sellaista ostaa siksi, että jollekulle ei satu sopimaan se, että mä olen bikinit päällä uimahallissa.
Mun mielestäni uimapuvut on rumia. Enkä tykkää niitä siksi käyttää. Joten en käytä.
Eikä se kyllä ainakaan toistaiseksi ole kenellekään siellä uimahallissa isoksi ongelmaksi muodostunut.
Saa käyttää. Lihavat ja itseensä vittuuntuneet ei tietenkäänkäytä ja ihmettelevätmiksi kukaan niitåä pitää uimahallissa. Katsokaas autuaat lehmätkun joillakin on muotja mitä näyttää, että tekin olisistte kateellisia ja palstalla riittäisi avauksia tarpeeksi. Saa niitä käyttää, ainoa kielto on miehillä uimashortsit. PAkko olla speedot jalassa.