Just näin.Alkuperäinen kirjoittaja mie:Totta helvetissä ja mielellään. Jos mukulat tavataan pahanteossa, niin ojentakaa vaan! Ja saa niitä hyvässäkin kasvattaa.
täysin samaa mieltäAlkuperäinen kirjoittaja KaksiKertaaPienempi:Saa, pitää ja sitä toivonkin. Sillä tavalla lapset oppii pienestä pitäen kunnioittamaan myös muita aikuisia. Niin ja itse toimin samoilla periaatteilla myös muiden lapsia kohtaan.
Samoin :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Monttu:täysin samaa mieltäAlkuperäinen kirjoittaja KaksiKertaaPienempi:Saa, pitää ja sitä toivonkin. Sillä tavalla lapset oppii pienestä pitäen kunnioittamaan myös muita aikuisia. Niin ja itse toimin samoilla periaatteilla myös muiden lapsia kohtaan.
Yhdyn edellisten mielipiteeseen.Alkuperäinen kirjoittaja Monttu:täysin samaa mieltäAlkuperäinen kirjoittaja KaksiKertaaPienempi:Saa, pitää ja sitä toivonkin. Sillä tavalla lapset oppii pienestä pitäen kunnioittamaan myös muita aikuisia. Niin ja itse toimin samoilla periaatteilla myös muiden lapsia kohtaan.
Just näin.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Riippuu vähän tavoista. saa kieltää jos lapsi tekee jotain vaarallista tai kiellettyä, mutta ei saa pelotella, tukistella, tai estää leikkimistä.