Saako joku muukin näitä soittoja jatkuvasti Iso-Britanniasta ja Romaniasta?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En aio vastata. Joskus menee vastaajaan, ei sanota mitään sinne. Yhtä kokeilin numeropalvelusta, ei tunnistettu kenen. Estää ei voi kun tulee aina eri numerosta

Tällaisia alkuja
Gb
+447500
+44 7856
Romania
+40 (748)
 
vierailija
Varmaan niitä "Microsoftin tuen" soittoja, yhden olen saanut ja vastailen kyllä kaikkiin, britanniassa asuu sukulaisia.

Puolisolle on tullut nyt useita Marokon häläreitä - ei ole soitellut perään.
 
vierailija
Varmaan niitä "Microsoftin tuen" soittoja, yhden olen saanut ja vastailen kyllä kaikkiin, britanniassa asuu sukulaisia.

Puolisolle on tullut nyt useita Marokon häläreitä - ei ole soitellut perään.
EHdottomasti kannattaa vastata Marokko-puheluihin tai jopa soittaa takaisin. Luotettavia autojakin sieltä tulee. Kaveri osti uutena kesällä eikä montaa vikaa ole vielä tullut.

Soita takas ja pyydä että saat laittaa rahasi heille.
 
vierailija
Mulle soittelee viikottain... Aluksi vastasin puolivahibgosaa. Välillä sieltä puhuttiin japania/kiinaa (ja taustalla oli selkeä aspa-keskuksen puhelinhälinä) ja viimesimmässä tuli enkuksi jotain tosi nopeaa tekstiä... En oikein saanut kiinni kun aksentti oli voimakas. Ärsyttävää. Oon laittanu mustallelistalle mutku numerot vissiin aina eri niin ei auta. Ja mulla on parikin eri markkinointikieltoa ostettuna, mutta nämä numerot eivät varmaan kuulu niidenkään valmiille listoille (oletan että siellä vaan kotimaiset puhelinkaupusteluyritykset) niin millähä nää saisi loppumaan....
 

Yhteistyössä