saako häihin mennä mustilla housuilla ja musta-valkoraidallisella puserolla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mennäkö vai peruako meno
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mennäkö vai peruako meno

Vieras
valkoinen on morsiamen väri ja musta suru väri, mutta olen kuullut, että häihin ei saa mennä PELKÄSTÄÄN mustassa tai valkoisessa, mutta entä yhdistelmä

Nätti asu olisi koruineen ja kampauksineen. Uutta ei raaskisi yhden juhlan takia lähteä ostamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja mennäkö vai peruako meno:
valkoinen on morsiamen väri ja musta suru väri, mutta olen kuullut, että häihin ei saa mennä PELKÄSTÄÄN mustassa tai valkoisessa, mutta entä yhdistelmä

Nätti asu olisi koruineen ja kampauksineen. Uutta ei raaskisi yhden juhlan takia lähteä ostamaan.

Totta kai saa :)

No höh, kyllä mun mielestä valkosella voi mennä jos esim hame on valkoinen ja paita sitten jonkun muun värinen tai toisin päin. Ei tietty nyt kokovalkoisissa. Sama juttu mustalla värillä, se mikää hautajaisväri oo...sinne vaan.

juu ihmettelen tätä, kun morsiamen äiti kovasti korosti, että mustalla tai valkoisella ei saa tulla. Että lähilähisukulaisia ollaan että jätetäänkö sitten menemättä. Ei mulla ole kauheasti rahaa lähteä ostamaan jakkupukua, mikä morsiamen äiti ehdotti, jotain 200 euroa laittaa sellaiseen, kun muutenkin on menoja, kun äitiyslomalta palannut vasta töihin.

kuinka paksut raidat siinä sun puserossa on? meinaan ettei kukaan luule että oot vankilasta karannut????no ei vaiskaan, kyllä musta häihin voi mennä kaikissa väreissä, tosin jos on valkoista päällä niin asusteet täytyis sitten olla vähän räväkämpää mallia ettei luulla morsiameksi...

Että mua ottaa päähän nää etiketit. Ite menin kokomustassa eikä asuste ollu ees mitenkä juhlava. Hiukset ja kasvojen meikkaamisen jätin ammattilaisen käsiin ja oma fiilis oli hyvä! Meikäläinen ei ainakaan viitti ostaa vaatteita, jotka on sit vaan yhden kerran päällä. Jos ei kutsussa erikseen iltapukua vaadita niin mennä saa kai omana ittenään, sellases asus mis ite viihtyy. Kai hääparikin nauttii enemmä siit et kaikil on oikeesti kivaa!!!

Yhteistyössä