Saako bensa-asemilta halkoja?

• Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siinä laatikossa on noin 12 kpl eli tarvisit kaksi laatikkoa että 20e juu meiltä saat vaikka 200 pötikkää tuolla hinnalla.
Oikeesti? Mistä päin maata tämä tarjous olisi? Mietin vaan, että maksanko sitten 500 euroa taksimatkasta :D :D Mutta oikeasti....on mulla mahdollisuus aika ajoin saada autokyytikin. Mutta ei Tamperetta pohjoisemaksi.
Heh... Voit tulla täältä hakemaan muutaman klapin ilmaiseksi... Huoltsikoilla myydään kyllä usein sellaisia pieniä klapipusseja...

Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Potslojo:
Jos sun pihassa on grilli jossa tarvitaan klapeja...
Otappa puhluettelo tai paikallislehti käteen ja etsi myyjä, joka tuo klapit kotipihalle.
Muutaman vuoden sillä motilla grillaat ahkeraan, mutta sittenhän on puita joita polttaa.
-Tai tilaa naapurin kanssa puoliksi!
Mulla ei ole juurikaan säilytystilaa niille klapeille. Eli mitään kuutiollista en halua makuuhuoneeseeni :D Ulkovarastoon mahtuisi sellanen 100*70*40 cm kokoinen pino.

Alkuperäinen kirjoittaja äijä-69:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siinä laatikossa on noin 12 kpl eli tarvisit kaksi laatikkoa että 20e juu meiltä saat vaikka 200 pötikkää tuolla hinnalla.
Oikeesti? Mistä päin maata tämä tarjous olisi? Mietin vaan, että maksanko sitten 500 euroa taksimatkasta :D :D Mutta oikeasti....on mulla mahdollisuus aika ajoin saada autokyytikin. Mutta ei Tamperetta pohjoisemaksi.
Heh... Voit tulla täältä hakemaan muutaman klapin ilmaiseksi... Huoltsikoilla myydään kyllä usein sellaisia pieniä klapipusseja...
Ai niin... ja voin samalla kyllä laulaa lurauttaakin... :LOL:

vieras
Piti käydä tyttö uudelleen nukuttamassa, mutta me ollaan Etelä-Pohjanmaalta ja just viime kesänä myytiin satasella noin 7-8 kuutiota heittosekaklapia että 20e saa kyllä parikin kuutiota eli metrixmetrixmetri on yks ja se varmaan teillekin mahtuis.

Yhteistyössä