Saako allekirjoitus olla millainen tahansa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tianna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tianna

Aktiivinen jäsen
14.10.2006
10 133
0
36
Voiko kauppakuitteihin ja vuokrasopimuksiin ja muihin papereihin laittaa allekirjoitukseksi vaikka pelkän pisteen? Vai pitääkö "kirjoittaa" nimi? Entä jos laittaa pelkät nimikirjaimet?

Mitäs te niihin merkitsette? Nimen, söherryksen, rastin vai jotain ihan muuta?

No esim. Jenkeissä kirjoitettiin kosketusnäyttöön nimikirjoitus ja pari kertaa se tökki niin, että ei hyväksynyt maksua koska nimmari oli niin erilainen kuin kortissa..

Nimisöherryksen. Periaatteessa pitäisi kai olla samanlainen kuin mitä on niihin henkilöllisyyspapereihin joskus rääpystänyt. Tiedän yhden vanhemman henkilön, jonka nimikirjoitus on tekstausta.

saa kirjottaa mitä lystää.kukaan ei voi tulla sanomaan et miltä sun nimen pitää näyttää.

yleensä mä piirrän vaan x:n tai kirjotan jonku julkkiksen nimet, PAITSI silloin ku ostaa jotain josta saa takuun, sillon aina hienosti koko nimi.

Allekirjoitus: jenna jameson

Toi julkkiksen nimi on kyllä hauska idea :laugh: Kiva olis kattoa kassan ilme. Minä olen kirjoittanut etu- ja sukunimen ensimmäisen kirjaimen kunnolla, ja siitä alkaen sitten töherrystä. En tiedä muuttuuko tahti sitten uuden nimen myötä.

Toi Dakotan Emon kuvailema juttu on kai tulevaisuutta joskus täälläkin. Sitten saa olla tarkkana.