Alkuperäinen kirjoittaja jenni:Oma lehmä ojassa? En nyt ymmärrä. Ei tietenkään ole lapsen paikka elää ryyppyporukan keskellä, mutta kuka ihan oikeasti voi mennä sanomaan milloin raja on ylitetty? Sinäkö ap? Sinulleko on annettu se mahti maailmassa? Entä jos heillä on juhlat? Jos siellä on porukkaa juhlimassa ja so what jos viini virtaa jos kuitenkin talossa on aikuisia jotka lapsista pystyvät huolehtimaan. Mutta edelleenkin: soita poliisit ja hae lapset pois, jos huolettaa. Älä täällä itke koska et silloin ole saanut mitään aikaiseksi asian eteen.
Ja se on mikä?Alkuperäinen kirjoittaja emmi06:Alkuperäinen kirjoittaja jenni:Oma lehmä ojassa? En nyt ymmärrä. Ei tietenkään ole lapsen paikka elää ryyppyporukan keskellä, mutta kuka ihan oikeasti voi mennä sanomaan milloin raja on ylitetty? Sinäkö ap? Sinulleko on annettu se mahti maailmassa? Entä jos heillä on juhlat? Jos siellä on porukkaa juhlimassa ja so what jos viini virtaa jos kuitenkin talossa on aikuisia jotka lapsista pystyvät huolehtimaan. Mutta edelleenkin: soita poliisit ja hae lapset pois, jos huolettaa. Älä täällä itke koska et silloin ole saanut mitään aikaiseksi asian eteen.
Miten niin kuka voi oikeasti sanoa milloin se raja on ylitetty?
Ihan kuka vaan täysjärkinen ihminen varmasti tietää missä menee raja hyväksyttävän ja paheksuttavan alkoholinkäytön kohdalla jos lapsia on paikalla.
Pässi.Alkuperäinen kirjoittaja jenni:Oma lehmä ojassa? En nyt ymmärrä. Ei tietenkään ole lapsen paikka elää ryyppyporukan keskellä, mutta kuka ihan oikeasti voi mennä sanomaan milloin raja on ylitetty? Sinäkö ap? Sinulleko on annettu se mahti maailmassa? Entä jos heillä on juhlat? Jos siellä on porukkaa juhlimassa ja so what jos viini virtaa jos kuitenkin talossa on aikuisia jotka lapsista pystyvät huolehtimaan. Mutta edelleenkin: soita poliisit ja hae lapset pois, jos huolettaa. Älä täällä itke koska et silloin ole saanut mitään aikaiseksi asian eteen.
Olen kyllä lukenut, mutta seuraavassa lauseessa sanoit, että isä kuitenkin huolehtii lapsista. Joten onko sinun asiasi puuttua? Eikö asia ole perheen ja sosiaaliviranomaisten? Mitä ajattelit voivasi tehdä? Et pysty äitiä auttamaan koska hän tuskin sinua kuuntelee, varsinkaan jos hän on entinen ystäväsi. Näin se vain menee, Eskoseni :/Alkuperäinen kirjoittaja The Titityy:Pässi.Alkuperäinen kirjoittaja jenni:Oma lehmä ojassa? En nyt ymmärrä. Ei tietenkään ole lapsen paikka elää ryyppyporukan keskellä, mutta kuka ihan oikeasti voi mennä sanomaan milloin raja on ylitetty? Sinäkö ap? Sinulleko on annettu se mahti maailmassa? Entä jos heillä on juhlat? Jos siellä on porukkaa juhlimassa ja so what jos viini virtaa jos kuitenkin talossa on aikuisia jotka lapsista pystyvät huolehtimaan. Mutta edelleenkin: soita poliisit ja hae lapset pois, jos huolettaa. Älä täällä itke koska et silloin ole saanut mitään aikaiseksi asian eteen.
Enkö juurikin kertonut että tuo on jatkuvaa.
Lähes vuoden on tuo jatkunut. Raskausajan oli rauhallista ja sitä ennen bileet kovana. Lapsi pyöri jaloissa kun porukka kännäsi. :/
Lue mitä kirjoitan ja hae haulla mitä olen aikaisemmin kirjoittanut ennen kuin alat sanomaan yhtään mitään.
Ikävää. Mutta usko pois, et kykene heitä "parantamaan". Itse asiassa pahennat asiaa auttamalla heitä asioissa, joista aikuisten ihmisten pitäisi osata ottaa vastuu. Mielestäni tuollaisten ihmisten on käytävä pohjalla, jotta he oppivat arvostamaan elämäänsä ja sitä mitä heillä on. Kaikki eivät opi koskaan, valitettavasti. ja samalla hajotat itsesi kun huomaat, että et asiat eivät paranekaan.Alkuperäinen kirjoittaja The Titityy:Ei huolehdi.
On paikalla kyllä ja makaa sohvalla siksi että on paikalla jos sossut tulee. Onko se huolehtimista?
Kuten sanoin olen LR ja siksi en voi olla huolehtimatta.
Olen käyttänyt pirusti aikaa ja rahaa tuohon perheeseen ja haluan että heillä menisi hyvin.
=)
Hyvä. En epäillytkään. Tuo LR selvensi sinun intoasi asiaa kohtaan Ja tämä ei ole pahalla sanottu. Joskus vain toivon, että ihmiset kiinnittäisivät enemmän huomiota omaan elämänsä epäkohtiin kuin muiden ja musta tulee hyvin kärkäs kommenteissani. Tiedän todellakin mitä LR on ja olen sellaisessa suhteessa elänyt ensin vanhempieni kuin ex-miehenkin kanssa ja ehkä siitä ylipääseminen on tehnyt minusta kyynisen.Alkuperäinen kirjoittaja The Titityy:Jenni: Tiedän oikein hyvin. En ole tyhmä.
Minä ja sossu ollaan tehty pitkältikin yhteistyötä. Naapuri ei sitä vaan tiedä..
Kiva oli tietää palstalaisten mielipide.
http://www.google.com/search?hl=fi&q=l%C3%A4heisriippuvuus&btnG=Hae&lr=Alkuperäinen kirjoittaja ...:Mikä on LR?
hei.Alkuperäinen kirjoittaja The Titityy:Ihania uhkailuviestejä tulee naapurinemännältä.
"Lopeta toi kyttääminen tai...."
Juu juu. :headwall:
En tosiaan anna olla.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:hei.Alkuperäinen kirjoittaja The Titityy:Ihania uhkailuviestejä tulee naapurinemännältä.
"Lopeta toi kyttääminen tai...."
Juu juu. :headwall:
Ihan itsesi takia, koita antaa asian olla.