Saako äiti vetää kaljaa joka päivä jos mies talossa on selvänä?

• Viestiketjun aloittaja The Titityy
  • Ensimmäinen viesti
The Titityy
Tosi ärsyttävää ja pahaatekevää minulle.
Olen tosi LR ja siksikään en kestä tuota. :/
On minulle neuvottu että anna olla vaan en voi.

Ihan vasta tyhjensin vaatekaappini emännälle ja annan kaiken mitä vaan sieltä pyydetään tai katson että tarvitaan. :/ :/ :/

Äippä
Joo älä ainakaan anna asian olla! Kerrot kaiken tuon soskuun tai muualle mistä asialle voidaan tehdä jotain. Pakkohan siihen on jonkun jotenkin puuttua!Ei ainakaan ihan täyspäisiä lapsia kasva jos kännistä äitiä lapsuutensa kattelevat :(

No onhan tuo nyt lasta vahingoittavaa nähdä jatkuvasti äiti kännissä, joka sitten räyhää eikä jaksa muksujaan katsella. :( Itse en kehtaa edes sitä yhtä siideriä tai kaljaa juoda lasten silmien alla, vaikka se ei päähän menisikään. Muistan vaan aina kun joskus isällä oli putki päällä ja joku kylän juoppo tuli kylään...ja itse pelkäsin niitä isoäänisiä ukkoja.

tuotanoin
Montako siellä nyt ryyppää? Ovatko lapset hereillä? Onko kovakin meteli?Miten hoitaa lapsiaan? Pukeeko siististi? Ovatko lapset laihoja ja kalpeita? Minkä ikäinen mies on? Onko mies kotona kanssa vai duunissa?

The Titityy
Alkuperäinen kirjoittaja tuotanoin:
Montako siellä nyt ryyppää? Ovatko lapset hereillä? Onko kovakin meteli?Miten hoitaa lapsiaan? Pukeeko siististi? Ovatko lapset laihoja ja kalpeita? Minkä ikäinen mies on? Onko mies kotona kanssa vai duunissa?
En tiedä kuinka monta.
Lapset on hereillä tai ainakin vanhempi.
Ei meteliä.
Hoitaa lapset huutamalla ja kiroilemalla.
Pukee lahjoitusvaatteisiin.
Lapset pulleita. (syövät erittäin epäterveellisesti)
Mies 28v.
Mies huitelee. Pari kuukautta ollut kotona koska tietää sossun vainoavan ja vievän lapset jos ei ole kotona kun emäntä juo. Oli kuukausia pois sitä ennen kun ei viitsinyt olla kotona.

jenni
voi jösses teitä jeesustelijoita! Menkää hakemaan poliisien kans kakarat pois jos noin paljon kiinnostaa. Ja ap: miksi ihmeessä tukit nokkasi heidän asioihin? asiahan on jo soskun tiedossa. Mitä odotat? Pikaista huostaanottoa, jotta pääset pätemään?

The Titityy
Alkuperäinen kirjoittaja jessus:
Ei varmaan äiti koskaan osta lapsilleen mitään, ei vie mihinkään..menee kaikki rahat kaljaan. :( Onko ne lapset päivähoidossa? Eikö sielä ole huomattu mitään?
Ei osta eikä vie.
Vanhempi oli päivähoidossa mutta jäi pois kun äiti ei jaksanut aamulla viedä.
Nyt taas on hoidossa kun sossu painostaa. Mies vie aamulla.

The Titityy
Alkuperäinen kirjoittaja jenni:
voi jösses teitä jeesustelijoita! Menkää hakemaan poliisien kans kakarat pois jos noin paljon kiinnostaa. Ja ap: miksi ihmeessä tukit nokkasi heidän asioihin? asiahan on jo soskun tiedossa. Mitä odotat? Pikaista huostaanottoa, jotta pääset pätemään?
Onko oma lehmä ojassa? Siksikö närkästyttää?

Naapuri oli pitkään ystäväni ja siksi huolettaa. Huolettaa sekä äiti että lapset.
Puolitoista vuotta autoin. Otin lapsia hoitoon ja annoin vaatetta ja ruokaa. Eikö olekin jo aika puuttua?

Yhteistyössä