Saako äiti vetää kaljaa joka päivä jos mies talossa on selvänä?

• Viestiketjun aloittaja The Titityy
  • Ensimmäinen viesti
Aikuinen tytär
Haittaa!!
Lapsille asia ei ole koskaan ok. Lapsille jää takuuvarmasti asiasta traumat.

Mullekin on jääny, vaikka oma isäni keskitty juomisen vain viikonloppuihin. Eikä koskaan kännissä riehunut tms. Mutta kyllä se juominen silti tuntui pahalta. Ja tuntuu edelleen, etenkin kun nyt isä on alkanut juomaan jo viikollakin :(

The Titityy
Mietin vaan taas tuota naapuria...
Emäntä vetää sen mäyriksen joka ilta ja mies siellä selvänä varulta jos sossut ja poliisit tulee.
Kahdesti lyhyen ajan sisään nämä ovat siellä käyneetkin.

Emännän kalja-addiktio on jo siinä pisteessä että kuulin jo varastaneen kaupasta kaljaa. Mäyris vaan rattaiden koriin ja piiloon.. :/

The Titityy
Olen siis nyt neuvoton enkä voi tehdä mitään.
Saakoon juoda ja minä kuuntelen seinän takana kun äiti räyhää lapsilleen ja korkkaa pulloa.
Kun se joutava ukko siellä ei juo niin minkäpäs sille. :'(

The Titityy
Sos. päiv. soitti minulle takaisin ja kysyi enemmän tilanteesta.
En nähnyt akuuttia hätää nyt olevan mutta ilmaisin että tuo on jatkuvaa ja olen huolissani.
Tosin meidän paikkakunnalla tuo perhe onkin jo silmien alla.

No olisi syytä haitata, siitäkin huolimatta että talossa on yksi selvin päin oleva aikuinen.
Oli sitten äiti tai isä, niin mun mielestä lasten silmien alla ryyppääminen ja kännissä öriseminen on sairasta. Ikävää, että sellaisille siunaantuu lapsia :|

äiti
NO IHAN VARMASTI HAITTAA, EI LASTEN KANSSA KUULU KUMMANKAAN VANHEMMAN RYYPÄTÄ !! LASTEN KANSSA OLLAAN SELVINPÄIN ! IHANAT MUISTOT VARMAAN LAPSILLA: ÄITI OLI AINA KÄNNISSÄ !

Alkuperäinen kirjoittaja The Titityy:
Sos. päiv. soitti minulle takaisin ja kysyi enemmän tilanteesta.
En nähnyt akuuttia hätää nyt olevan mutta ilmaisin että tuo on jatkuvaa ja olen huolissani.
Tosin meidän paikkakunnalla tuo perhe onkin jo silmien alla.
No hyvä että noin teit!
Voi hemmetti taas, sekö muka turvaa lapsen/lasten olon ja elämisen jos siellä on mies (lasten isä? ) selvänä ja äiti senkus juo. :/
No, kai se on sitten se vähiten paha tilanne jos kaikkiin ei rahkeet riitä puuttua. :|

Mun kaveri soitti poliisille, kun hänen ala-asteikäinen lapsensa oli isänsä luona, ja isä & tämän vaimo oli aivan pelti kii, karjuivat toisilleen, kiroilivat, tappelivat. Hätäkeskuksen kommentti: ei kuulu meille, saa ihmiset kotonaan juoda, vasta sitten kun talon sisältä tulee soitto niin lähdemme paikalle.
Ystäväni vaan pyysi, että kävisivät tarkistamassa tilanteen, koska oli huolissaan lapsestaan.
Aika perseestä :/

The Titityy
Toinen lapsi täyttää kesällä 5v. ja toinen täyttää 1v.

Raskauden oli selvänä.

Tämä mies on tämän nuoremman isä.

Tämä isompi on oman lapseni tärkeä kaveri ja mielelläni otan meille leikkimään.
Lapsi pyytää heti meille tultuaan ruokaa.
Mielelläni annan ruokaa vaan mietin että joutuuko lapsi aina olemaan kotona nälissään.. :/

Sen tiedän että vauva sai alusta asti paljon pottua kun korvikemaito on liian kallista. Se raha tarvittiin kaljaan.

The Titityy
On myös se sama äiti jolle olen tyhjentänyt ruokakaappieni sisällön.
En henno jättää lapsiaan ruuatta. :/

Sama äiti jolle sanoin pari kuukautta sitten että loppuu minun nyhtäminen ja sama äiti joka sanoi miehelleen siitä suivaantuneena että naapuri haukkuu sinua ja mies tuli ovelleni ja löi nyrkillä päähän.

Yhteistyössä