T
todennäköinen ex-asiakas
Vieras
Tilasin sieltä sellaisen mikrohiontalaitteen kun oli tarjouksessa. Kun lueskelin ohjetta tarkemmin huomasin että siihen pitäisi ostaa vaihtopäitä aika usein, joten tuotteen käyttö tulisi aika kalliiksi. Päädyin palauttamaan tuotteen takaisin.
Sitten heiltä tuli maksukehotus että laite pitää maksaa. Kirjoitin että olen palauttanut sen ja maksanut muut tuotteet jotka pidin. Sen jälkeen tuli kirje että tuote palautetaan minulle ja minun on pakko ostaa se, koska olen käyttänyt tuotetta. Siinä oli kuulemma ihoa ja hiuksia. En kai kukaan sitä tukassaan pyörittäisi???
Totta kai tutkailin tuotetta ja laitoin käyntiin nähdäkseni toimiiko se ja millä mekanismilla. Hiontapäässä ei ollut mitään sinettiä joten avasin sen ja katsoin minkälainen se on. En kokeillut tuotetta koska tiedän että kesällä ei suositella mikrohiontaa, ajattelin ottaa laitteen käyttöön talvella kun on pimeämpi kausi.
Sanoivat sitten että nyt pitäisi maksaa lasku ja palauttaa taas tuote heille selityksen kera ja odotella mitä palautusosasto sanoo. Palautusosastolle ei kuulemma voi soittaa ja keskustella asiasta suoraan.
He sitten päättävät mitä tekevät.
Siis mitä hittoa, pitääkö tuota laitetta nyt lähetellä edes takaisin? Mitä jos palautusosasto ei hyväksy palautusta ja palauttaa sen taas mulle?
Ja totta kai ne perii maksut palautuksista.
Mitä hittoa teen niiden kanssa?? Neuvoja??
Sitten heiltä tuli maksukehotus että laite pitää maksaa. Kirjoitin että olen palauttanut sen ja maksanut muut tuotteet jotka pidin. Sen jälkeen tuli kirje että tuote palautetaan minulle ja minun on pakko ostaa se, koska olen käyttänyt tuotetta. Siinä oli kuulemma ihoa ja hiuksia. En kai kukaan sitä tukassaan pyörittäisi???
Totta kai tutkailin tuotetta ja laitoin käyntiin nähdäkseni toimiiko se ja millä mekanismilla. Hiontapäässä ei ollut mitään sinettiä joten avasin sen ja katsoin minkälainen se on. En kokeillut tuotetta koska tiedän että kesällä ei suositella mikrohiontaa, ajattelin ottaa laitteen käyttöön talvella kun on pimeämpi kausi.
Sanoivat sitten että nyt pitäisi maksaa lasku ja palauttaa taas tuote heille selityksen kera ja odotella mitä palautusosasto sanoo. Palautusosastolle ei kuulemma voi soittaa ja keskustella asiasta suoraan.
He sitten päättävät mitä tekevät.
Siis mitä hittoa, pitääkö tuota laitetta nyt lähetellä edes takaisin? Mitä jos palautusosasto ei hyväksy palautusta ja palauttaa sen taas mulle?
Ja totta kai ne perii maksut palautuksista.
Mitä hittoa teen niiden kanssa?? Neuvoja??