Hobby Hall - maksettuja tavaroita ei olekaan..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pettynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pettynyt

Vieras
Tilauksen status "Omilla sivuilla" parin tuotteen kohdalla on seuraava:

Status: Peruttu, Loppukirjeellä menetetty

Kyseessä tavarat joita oli tilaushetkellä saatavilla ja jotka maksoin heti. Koskas noi rahat saa takaisin ja millä korolla. Aika surkeeta että joka kolmatta tuotetta ei olekaan. Onko kokemuksia? Tuleeko mulle joku loppukirje, ilmeisesti..

Pari tavaraa liittyi sitten noihin myös että saa nekin palauttaa. Ja mä kun luulin saavani joululahjat helpolla.
 
Oi voi, kerro mitkä oli loppu? Itse ajattelin tilata sieltä sen legopakin, onkohan nekin sitten loppu? Mulla kun ei ole varaa tunkea montaa kymmentä tai sataa euroa joulunalla jonnekin, ilman mitään havaintoa siitä, koska ne saa takaisin..
 

Yhteistyössä