P
Pettynyt
Vieras
Tilauksen status "Omilla sivuilla" parin tuotteen kohdalla on seuraava:
Status: Peruttu, Loppukirjeellä menetetty
Kyseessä tavarat joita oli tilaushetkellä saatavilla ja jotka maksoin heti. Koskas noi rahat saa takaisin ja millä korolla. Aika surkeeta että joka kolmatta tuotetta ei olekaan. Onko kokemuksia? Tuleeko mulle joku loppukirje, ilmeisesti..
Pari tavaraa liittyi sitten noihin myös että saa nekin palauttaa. Ja mä kun luulin saavani joululahjat helpolla.
Status: Peruttu, Loppukirjeellä menetetty
Kyseessä tavarat joita oli tilaushetkellä saatavilla ja jotka maksoin heti. Koskas noi rahat saa takaisin ja millä korolla. Aika surkeeta että joka kolmatta tuotetta ei olekaan. Onko kokemuksia? Tuleeko mulle joku loppukirje, ilmeisesti..
Pari tavaraa liittyi sitten noihin myös että saa nekin palauttaa. Ja mä kun luulin saavani joululahjat helpolla.