Saakeli, annan periksi miehen takia, vaikken oiskaan halunnut:/

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Ei olla oltu missään tekemisissä anoppiini nyt yli vuoteen. Mies soitellut silloin tällöin äitinsä kanssa nyt puolen vuoden aikana. Anoppi teki meille tässä taannoin niin ikävän ja kamalan asian, että päätin että nyt se oli viimonen niitti, ja meille ei tarvitse enää tulla, saatikka jotta sinne mentäisiin! Lastenlapsiaan ei näkisi jne jne.
Nyt kun on tulossa joulu niin anoppi oli "rukoillut" mieheltäni josko mies tulisi käymään lasten kanssa hänen luonaan...
Ensimmäistä kertaa annan tällaisessa asiassa nyt periksi ja annoin luvan että saavat mennä, lähinnä lapset ottaa siis mukaan. Tavaksi tämä EI tule. Ja anteeksi anopille en anna ikinä, kuten ei mieskään kyllä. Suututtaa siltikin tää asia, mutta ajattelin että menkööt nyt sitten tän kerran vaikken siitä tykkääkkään:(
 
"aloittaja"
[QUOTE="vieras";22686262]Ja antakaa toisillenne anteeksi, niinkuin minäkin anteeksi annan niille, jotka ovat minua vastaan rikkoneet![/QUOTE]

En anna siltikään....
 
"vieras"
[QUOTE="aloittaja";22686320]Soitti meistä lastensuojeluun... Ja IHAN vaan sen takia kun näki tilaisuuden tulleen, mukamas....[/QUOTE]

No mikäs tää mukamas tilaisuus sitten oli?
 
Jotenkin näissäkin jaksan uskoa siihen, että sen minkä taakseen jättää sen edestään löytää... Ihmiset tekee typeriä asioita, on tehny aina ja tulee aina tekemään. Miltäs susta tuntuis, jos olisit itse 30 vuoden kuluttua samassa tilanteessa? Et saisi nähdä lastasi etkä lapsenlapsiasi? On asioita joita on todella vaikea antaa anteeksi ja unohtaa, mutta kerran me kaikki täällä vain eletään eikä meillä ole kuin se yksi perhe..
 
[QUOTE="aloittaja";22686351]Jotta teollaan saisi perheemme rikottua ja jotta meille tulisi avioero...[/QUOTE]

Te ootte keskenänne naimisissa, sinä et ole naimisissa anoppis kanssa, saati sitten miehes. Jos anoppi saa teidän liiton hajotettua tempuillaan, niin heikoissa kantimissa on.
 
"kirsi"
[QUOTE="aloittaja";22686341]No tässä tapauksessa kyllä näin teen. Lapsilla on onneksi myös mummu ja pappa, jotka ihan täysjärkisiä ja huolehtivia ihmisiä.[/QUOTE]

tottakai sun omat vanhemmat on täysjärkisiä ja huolehtii miehes mielestä vähän liikaaki?? :D sun miehes on jo anteeks antanu äidilleen ku menee käymään. ei vaan sulle uskalla sanoo :p
 
Meeea
Okei, eikö ottanu asiaa ensin puheeksi teidänkanssa jos joku ongelma oli?:) Kyllä mäkin suuttuisin jos ei olisi puhuttu ensin ongelmasta mikä nyt sitten onkaan.Saati sitten jos todellista ongelmaa ei ole. Ja mun mielestä joo hyvä että kuka vaan voi lastensuojeluun soittaa, mutta pakkohan se raja on jossain mennä. Eihän sinne soitella huvin vuoksi, tiedän monta tapausta jotka pelkkää kiusan tekoa. Sairasta.
 
"vieras"
Olette keskustelleet anopin kanssa?
Mitä hän sanoi? Pyysikö anteeksi? katuiko?
Voitte kertoa jos vähäänkään välittäää pojastaan ja lapsenlapsistaan niin hyväksyy että sinä kuulut siihe pakettiin.
Että poika ja lapsenlapset voi huoosti jos sinua ei olisikaan.
Ajatteliko anoppi seurauksia ettei kenties näy lapsenlapsia jos lapset viedään pois kun soitti lastensuojeluun?
 
Okei, eikö ottanu asiaa ensin puheeksi teidänkanssa jos joku ongelma oli?:) Kyllä mäkin suuttuisin jos ei olisi puhuttu ensin ongelmasta mikä nyt sitten onkaan.Saati sitten jos todellista ongelmaa ei ole. Ja mun mielestä joo hyvä että kuka vaan voi lastensuojeluun soittaa, mutta pakkohan se raja on jossain mennä. Eihän sinne soitella huvin vuoksi, tiedän monta tapausta jotka pelkkää kiusan tekoa. Sairasta.
niinpä. se on joillekkin hulluille niin helppo keino "kostaa" tms. se on vaan ikävää et lastensuojelussa ei voida mitenkään tietää mikä on sellaista ja mikä ei. sit jos itsestä tehdään perätön ilmoitus voi nostaa kunnianloukkaus syytteen.
 
"puu"
Voi jeesus sentään.

Maailmassa on ihan oikeesti myös ihmisiä jotka vaan on sairaita. vaikka mitä tekis, niin silti sieltä sataa paskaa niskaan, eikä sitä paskaa tarvitse aina niellä. Joskus on hyvä vaan sulkee ovi ja poistaa häiriötekijä elämästään.

Mitä lapset tekee isoäidillä, joka jopa niiden lasten hyvinvoinnin kustannuksella yrittää erottaa vanhempia ilkeillä tempuillaan?

kysynpä vaan.
 
"aloittaja"
[QUOTE="puu";22687097]Voi jeesus sentään.

Maailmassa on ihan oikeesti myös ihmisiä jotka vaan on sairaita. vaikka mitä tekis, niin silti sieltä sataa paskaa niskaan, eikä sitä paskaa tarvitse aina niellä. Joskus on hyvä vaan sulkee ovi ja poistaa häiriötekijä elämästään.

Mitä lapset tekee isoäidillä, joka jopa niiden lasten hyvinvoinnin kustannuksella yrittää erottaa vanhempia ilkeillä tempuillaan?

kysynpä vaan.[/QUOTE]


Vastaanpa tähän viimeiseen... Me ja varsinkaan lapsemme eivät todellakaan tee yhtikäs mitään anopilla/äidillä joka käyttäytyy näin! Meillä ei ole mitään salattavaa tms. perheesseämme ja olemme ihan ns. tavallinnen lapsiperhe. Omat vanhempani pöyristyivät anopin toimista niin, että meinasipa oma äiti lähteä siltäseisomalta ajanmaan 200km. anopin luo ja antaa kuulua hälle taivaanmerkit! Sanoi ,ettei kannata vaivautua....
Meillä todellakin ON parempi ilman anoppia! Ei tarvitse kuulla hänen jatkuvaa narinaa miehistään, ongelmistaan jne. jotka on itseaiheutettuja. On hän juu miehen äiti, TOTTA... Mutta mä en voisi edes sanoa omaa äitinäini enää äidiksi jos meille tekisi jotain vastaavaa! Ja samalla tavalla jos omat vanhempani tällaista tekisivät, katkaissisin välit heihin myös välittömästi!! Olen anteeksiantavainen tiettyyn rajaan asti, mutta nyt se raja ylittyi ja pahasti! Lapset eivät ole anoppia kaivanneet, heille riittävät minun vanhempani(onneksi). Tottakai minua harmittaa ,e ttä anoppini on tuollainen ja uskokaan tai älkää, olisi todella ihanaa jos miehelläni olisi ns. ihan normaali äiti.
No, huomenna sinne sitten lähtevät,meinaan siivota koko pvä. ettei tarvitse ajatella asiaa....
 
"Äiti"
[QUOTE="aloittaja";22688821]Vastaanpa tähän viimeiseen... Me ja varsinkaan lapsemme eivät todellakaan tee yhtikäs mitään anopilla/äidillä joka käyttäytyy näin! Meillä ei ole mitään salattavaa tms. perheesseämme ja olemme ihan ns. tavallinnen lapsiperhe. Omat vanhempani pöyristyivät anopin toimista niin, että meinasipa oma äiti lähteä siltäseisomalta ajanmaan 200km. anopin luo ja antaa kuulua hälle taivaanmerkit! Sanoi ,ettei kannata vaivautua....
Meillä todellakin ON parempi ilman anoppia! Ei tarvitse kuulla hänen jatkuvaa narinaa miehistään, ongelmistaan jne. jotka on itseaiheutettuja. On hän juu miehen äiti, TOTTA... Mutta mä en voisi edes sanoa omaa äitinäini enää äidiksi jos meille tekisi jotain vastaavaa! Ja samalla tavalla jos omat vanhempani tällaista tekisivät, katkaissisin välit heihin myös välittömästi!! Olen anteeksiantavainen tiettyyn rajaan asti, mutta nyt se raja ylittyi ja pahasti! Lapset eivät ole anoppia kaivanneet, heille riittävät minun vanhempani(onneksi). Tottakai minua harmittaa ,e ttä anoppini on tuollainen ja uskokaan tai älkää, olisi todella ihanaa jos miehelläni olisi ns. ihan normaali äiti.
No, huomenna sinne sitten lähtevät,meinaan siivota koko pvä. ettei tarvitse ajatella asiaa....[/QUOTE]
´
Wau, just sama teksti ja tarina vois tulla mun suusta. Paitsi mies ei voi koskaan antaa äidilleen tekoaan anteeksi, joten mulla ei ole sitä pelkoa että joutuisin lapseni sen hirviön luo viemään. Onneksi. Tilanteesi on kyllä kaiken kaikkiaan ikävä ja tiedän miltä susta tuntuu.
 

Yhteistyössä