E
Elli
Vieras
Vuokra on 700? ja asumistukea saamme 300?. Tuloina on miehen liitonrahat, joista jää käteen 850? ja lapsilisät 100?. Paljonkohan voisimme saada?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Tein sellaisella joku aika sitten laskelman ja sen mukaan meidän pitäisi saada reilu 900?!! :O En usko, että se oli ihan toimiva laskuri.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja uuu:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Tein sellaisella joku aika sitten laskelman ja sen mukaan meidän pitäisi saada reilu 900?!! :O En usko, että se oli ihan toimiva laskuri.![]()
on se toimiva laskuri! ainakin mulla on näyttänyt ihan oikein!
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Tein sellaisella joku aika sitten laskelman ja sen mukaan meidän pitäisi saada reilu 900?!! :O En usko, että se oli ihan toimiva laskuri.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Elli:Vuokra on 700? ja asumistukea saamme 300?. Tuloina on miehen liitonrahat, joista jää käteen 850? ja lapsilisät 100?. Paljonkohan voisimme saada?
Alkuperäinen kirjoittaja yhden äiti:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Tein sellaisella joku aika sitten laskelman ja sen mukaan meidän pitäisi saada reilu 900?!! :O En usko, että se oli ihan toimiva laskuri.![]()
en tiiä siitä laskurista kun itse laskimme niin saimme summaksi reilu 600e ja sitten toimeentulotukea saamme reilu 300e.........pikkasen pettyneitä oltiin kun itse luulimme että saamme enemmän
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja yhden äiti:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Tein sellaisella joku aika sitten laskelman ja sen mukaan meidän pitäisi saada reilu 900?!! :O En usko, että se oli ihan toimiva laskuri.![]()
en tiiä siitä laskurista kun itse laskimme niin saimme summaksi reilu 600e ja sitten toimeentulotukea saamme reilu 300e.........pikkasen pettyneitä oltiin kun itse luulimme että saamme enemmän
Jäikö tuloja huomioimatta, kuten asumistuki yms? Ylisuuri vuokrakin voi vähentää summaa.