olenkohan oikeutettu tähän hyvä mieli lahjakorttiin ( 70e)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "netta"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Me ollaan kans:) meillä vammaistuki,työkyvyttömyyseläke,lapsilisä jne.
Ei olla koskaan saatu eikä olla koskaan saatu muitakaan jouluavustuksia. Mielestäni niitä saa ne jotka ovat vähän paremassa tilanteessa.

Meille tuli tuo viime vuonna. Ei minua kiinnosta, että oltiinko oikeaa kohderyhmää. Ihan ok tuloilla ollaan, kiitos miehen työn, mutta minä lasten kanssa kotona, niin kyllä kaiken avun, mitä saatavilla, otan.

siis mistä näitä sitten voi pyytää?? itse elän sossun toimeentulotuella+kelan lapsilisä ja elari,outoa ettei mulle olla edes kerrottu koko jutusta!! nyt vasta ensi kerran kuulin että tälläinen edes on,eli mistä voisin kysellä?

Alkuperäinen kirjoittaja JÄRKI HOI:
Aivan uskomatonta toimintaa! Jotkut lapset syö jouluna kynsiään ja rahakkaille annetaan avustuksia.

Me ainakin täytämme kriteerit(ylempänä kirjoitin että saamme lahjakortin), koska itse olen työtön, lisäksi mulla todettiin hiljattain sairaus, mikä ei parane ellei leikata; jos sittenkään ja kirurgi ei suosittele leikkausta juuri nyt.On myös muuta sairautta...toivotaan ettei diagnosoida pahanlaatuiseksi ja sitten vielä on nivelrikko,mikä vaivaa.

Alkuperäinen kirjoittaja mikä?;27600343:
siis mistä näitä sitten voi pyytää?? itse elän sossun toimeentulotuella+kelan lapsilisä ja elari,outoa ettei mulle olla edes kerrottu koko jutusta!! nyt vasta ensi kerran kuulin että tälläinen edes on,eli mistä voisin kysellä?

Ainakin srk:n diakonilta voi kysellä.Täälläpäin on jo päätökset tehty ja siksi tiedän lahjakortin saavamme.Kannattaa kysellä.

Miksi ette mene jokainen lahjakortin kyttääjä töihin ja tienaa itse omia rahoja?

enpä usko että kukaan sen takia työtön on että voi kyttäillä lahjakortteja ja nostella tukia,on meinaa sen verran pieniä rahoja että hyvä jos pärjää..mielummin mä ainakin ihan töitä tekisin sen eteen että saisin vähän enemmän rahaa,eli just sitä palkkaa!mutta kaikki ei saa töitä,tai sairauden takia ei voi tehdä töitä,ja mielummin varmasti ois terve ja tekisi töitä,kuin että sais vapauden töistä ja sairastais..tätä sun sopii varmaan vähän pohtia..ei ne tuet mitään isoja ole,joten älä huolehdi :)

Yhteistyössä