"Sä oot ihan punanen!"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Pauliina";26616884]Mun tyttö näki bussissa naisen jolla punoitti nassu ja hihkas kovaa "possunaama"! :D Kaikki repes ja naisen naama alkoi punoittaa vaan enemmän! :D[/QUOTE]

Typerä olet!

Minäkään en ymmärrä sitä, että huomautellaan jostain sellaisesta asiasta mistä ao. henkikö on varmasti itsekin tietoinen! Tai ylipäätään ulkonäöstä. Mikä ihme siinä on takana? Itsellenikin on huomauteltu milloin mistäkin. Kaikista eniten on huomauteltu leukakuopasta. Ei mielestäni edes mitenkään erityisen voimakas kuoppa, semmoinen ihan normivako leuassa. "Mikä sulla tuossa leuassa on?" "Miks sulla on tollanen vako tossa?" No voi vittu, mene ja lue kirjasta miksi joillain on sellainen, jos niin perkeleesti kiinnostaa!

[QUOTE="ap";26615316]Mä punoitan näin kesäaikaan ihan jatkuvasti, koska on kuuma. Inhoan kuumuutta, talvella on paljon helpompaa.

Mä en vaan pysty psyykkaamaan itseäni, vaiva on sen verran paha.

Kiinnostaisi tietää, huomautteleeko samat ihmiset myös atoopikoille (sulla on kauhee ihottuma! ), lihaville (sä oot kauheen lihava! ), laihoille (etkö sä syö mitään?! ), syöpäsairaille (sulla on peruukki! ) yms. Vai mistähän mahtaa olla kyse? Kertokaa nyt, mä tiedän että täältäkin varmasti löytyy tälläisiä huomauttelijoita.[/QUOTE]

No siis kyllä mä olen useinkin kuullut huomauteltavan atoopikolle, sekä itselleni että muille, että onpas sulla paha ihottuma. Tai hänelle, jolla silmät rähmii paljon tulehduksen vuoksi, että onpas sulla rähmää. Tai minulle esimerkiksi siitä, että rusketun paljon. Usein olen myös laihoille kuullut huomauteltavan heidän alhaisesta painostaan ja syömiskehoituksista.

No siis kyllä mä olen useinkin kuullut huomauteltavan atoopikolle, sekä itselleni että muille, että onpas sulla paha ihottuma. Tai hänelle, jolla silmät rähmii paljon tulehduksen vuoksi, että onpas sulla rähmää. Tai minulle esimerkiksi siitä, että rusketun paljon. Usein olen myös laihoille kuullut huomauteltavan heidän alhaisesta painostaan ja syömiskehoituksista.

Eli ihmiset vaan on typeriä eivätkä ajattele yhtään mitä suustansa päästävät. Ja Tiiru, vaikka takaisin huomauttaminen onkin typerää, mieti miltä tuntuu kun koko elämäsi kuulet jostain asiasta. Jolle et voi mitään. Kyllä se kuppi menee joskus nurin.

No olipa typerä.

Miten ketään voi häiritä toisen punastelu. Ja miksi mainita siitä? Mun mielestä se on joillekkin vain sellainen ominaisuus ja kaikenlisäksi vielä yhtä söpö kuin hymykuopat :)

Kävin stressihermo salpauksessa, kun olin 25 vuotias. Markoissa se maksoi yli 20 000. Mutta apu tuli. Aluksi en meinanut uskoa asiaa todeksi, sitten otin pienen peilin jolla varmistin asian. Lopetin tupakoinnin ja kaljottelun, jotta sain rahat kokoon.

Yhteistyössä