s....tanan lakkoilijat!

Status
Viestiketju on suljettu.
saatanan tietämön paska oot
kyllä se on tuo työnantaja puoli joka takkuaa ;) sekä liitto. tosin liitto on ihmisten asialla :) lakkoilioita on ihan turha kirota, ei se oo työntekijän valinta ettei töihin pääse
 
e
Valaiskaa nyt mua vähän.. Mistä tossa koko lakossa on kyse? Ei kai vaan jostain parin prosentin palkankorotuksesta??

Alkaa jo muakin vähän ärsyttää, kun ei enää löydy töihin evästä, ei jaksais aina ite laittaa ruokaa.:| ja kohta ei näköjään oo edes mistä laittaa.
 
!
Todellakin peesi! Kuinkahan helvetin kauan näitä samoja perkeleen lakkoja on jo ollut putkeen. Ja tääkään lakko ei vielä riitä, viikon päästä alkaa kuulema sitten sellainen lakko, joka pysäyttää KOKO elintarvikealan. Sen jälkeen viimeistään on pakko laittaa kaupat kiinni kun ei oo mitä myydä.

Vituttaa jo nyttenkin mennä kauppaan, kun hyllyt on tyhjinä. Ihan kuin jossain venäjällä asuis.

Ei heru sympatioita, ei sitten pätkääkään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja saatanan tietämön paska oot:
kyllä se on tuo työnantaja puoli joka takkuaa ;) sekä liitto. tosin liitto on ihmisten asialla :) lakkoilioita on ihan turha kirota, ei se oo työntekijän valinta ettei töihin pääse
mä mikään saatanan tietämätön paska oo!!!!!
 
Pom
Onko lakot vaikuttaneet/haitanneet teidän elämään jotenki?

Omasta puolesta voin sanoa että ei mitenkään.... Ruoka-alan lakko/sulku vai-mikä-se-oli ei haitannut mitenkään.... noh, ei ehkä ollut juuri sitä leipää mitä aina ollaan ostettu, mutta ostettiinpa jotain muuta... jauheliha oli loppunut kaupasta, noh, ostettiin nakkeja ja tehtiin siitä ruokaa tai kasvis ruokaa jne.... tai käy syömässä ulkona.... aina on vaihtoehtoja

Antaa toisten lakkoilla...... jos se niitä auttaa

(tämä on vain minun mielipide)
 
Alkuperäinen kirjoittaja !:
Todellakin peesi! Kuinkahan helvetin kauan näitä samoja perkeleen lakkoja on jo ollut putkeen. Ja tääkään lakko ei vielä riitä, viikon päästä alkaa kuulema sitten sellainen lakko, joka pysäyttää KOKO elintarvikealan. Sen jälkeen viimeistään on pakko laittaa kaupat kiinni kun ei oo mitä myydä.

Vituttaa jo nyttenkin mennä kauppaan, kun hyllyt on tyhjinä. Ihan kuin jossain venäjällä asuis.

Ei heru sympatioita, ei sitten pätkääkään.
Joo munkin mielestä tästä on inhimmillisyys kaukana.
 
Non compos mentis
Alkuperäinen kirjoittaja e:
Valaiskaa nyt mua vähän.. Mistä tossa koko lakossa on kyse? Ei kai vaan jostain parin prosentin palkankorotuksesta??

Alkaa jo muakin vähän ärsyttää, kun ei enää löydy töihin evästä, ei jaksais aina ite laittaa ruokaa.:| ja kohta ei näköjään oo edes mistä laittaa.
Haluaisitko tehdä kuusipäiväistä työviikkoa? Ilmeisesti työnantajapuoli haluaisi myös "kieltää" kesälomat elintarviketeollisuudessa. Eli Saarioisten äidit eivät voisi koskaan viettää koululaistensa kanssa lomia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pom:
Onko lakot vaikuttaneet/haitanneet teidän elämään jotenki?

Omasta puolesta voin sanoa että ei mitenkään.... Ruoka-alan lakko/sulku vai-mikä-se-oli ei haitannut mitenkään.... noh, ei ehkä ollut juuri sitä leipää mitä aina ollaan ostettu, mutta ostettiinpa jotain muuta... jauheliha oli loppunut kaupasta, noh, ostettiin nakkeja ja tehtiin siitä ruokaa tai kasvis ruokaa jne.... tai käy syömässä ulkona.... aina on vaihtoehtoja

Antaa toisten lakkoilla...... jos se niitä auttaa

(tämä on vain minun mielipide)
no kyllä mua ihan oikeesti vähän vitutti kun ei vappuna ollu nakkeja eikä perunasalaattia kaupas,puhumattakaan mistään pihveistä tai muista grilliherkuista mitä meillä on tapana vappuna syödä kun avataan niin sanottu "grillikausi"
 
vieras
Ihan oikea lakko! Ja itse olen sh, jotka kaikki kanssa haukuttiin alimpaan helvettiin. Sanon vaan kaupan alalle että go girl! Jatkakaa samaan malliin, muuten ei muutosta tapahdu näin naisvaltaisella alalla!
 
Non compos mentis
Alkuperäinen kirjoittaja syysmamma78:
Alkuperäinen kirjoittaja Pom:
Onko lakot vaikuttaneet/haitanneet teidän elämään jotenki?

Omasta puolesta voin sanoa että ei mitenkään.... Ruoka-alan lakko/sulku vai-mikä-se-oli ei haitannut mitenkään.... noh, ei ehkä ollut juuri sitä leipää mitä aina ollaan ostettu, mutta ostettiinpa jotain muuta... jauheliha oli loppunut kaupasta, noh, ostettiin nakkeja ja tehtiin siitä ruokaa tai kasvis ruokaa jne.... tai käy syömässä ulkona.... aina on vaihtoehtoja

Antaa toisten lakkoilla...... jos se niitä auttaa

(tämä on vain minun mielipide)
no kyllä mua ihan oikeesti vähän vitutti kun ei vappuna ollu nakkeja eikä perunasalaattia kaupas,puhumattakaan mistään pihveistä tai muista grilliherkuista mitä meillä on tapana vappuna syödä kun avataan niin sanottu "grillikausi"
No voi buhuu!
 
juuh
kyse on siitä että työnantaja vaatii 50tunnin työviikkoja /6 päivän työviikkoja ilman ylityökorvausta.. joillakin on muutakin elämää.. kuten myös sinulla joka jaksat ruikuttaa jostain kaupan hyllyistä.. tuliko tää yleinen tieto tosiaan sulle yllätyksenä? :D olisit ostanu talteen. hae äkkiä leipääkin, maanantaina jatkuu lakko ja sen loppumisesta ei oo tietoakaan
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä