S-etukortin bonuslaskelmaa tässä ihmettelen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
S-marketista ostettu 480eurolla pyöreesti ja Abc-asemilta yms liikennemyymälöistä ja automaateista 270e. Mitä hittoa toi voi olla? Miehen mukaan bensaan mennyt maksimissaan joulukuussa 150e. Eli mitä toi loppu voi olla?

Ja eikö se näy tossa maksutapaetuun oikeuttavissa ostoissa jos on maksanut s-kortilla? Se on 0euroa ja sen pitäisikin olla eli en ole maksanut kortilla.

Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:
No kattokaa pankin tiliotteesta milloin jä missä olette tankanneet. Vai maksatteko bensan seteleillä?

Siis tiedetään kyllä että missä ollaan tankattu ja ei ole todellakaan mennyt tuommoista rahaa bensaan. Tosiaan siis maksimissaan se 150e.

Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
Oletteko te käyneet esim. jossain reissussa ja kahvilla abc:llä? tai abc:n ruokakaupassa? Tai yksinkertaisesti miehesi on tankannut yhdenkerran enemmän kuin muistaa =)

Yksi tankkauskaan ei selitä tuota... Tankkasi joulukuun lopussa 70eurolla mutta sen lisäksi tankattu joulukuussa vain pari kertaa vajaa tankillinen eli ei tule tuota summaa. Mies syönyt abc:lla joitakin ekrtoja mutta ei se tuommoista summaa tee... ruokakaupassa ei käydä abc:lla.

Ette oo ABC:ltä mitään muuta ostanu ku bensaa? Meillä tuo summa on yleensä suht iso, kun täällä on ABC:n yhteydessä S-market joka on auki 24/7 ni tulee kaupassa käytyä siellä useinkin :) Pari kertaa oon lotonki käyny tekemässä ABC:llä, tosin siitä ei tietty bonuksia tule..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ootko netistä katsonut, kun sieltä näkyy kyllä erittely ABC:n kohdalla, että minkä verran ja mikä päivä on mennyt?

Juu mutta kun ei oo tunnuksia sinne, tarttis ne joskus s-marketissa käydessä muistaa hankkia. :/

Hmm,s iis ne tapahtumathan näkyy siellä S-kanavalla, jonne pääsee kortin numerolla ja salasanalla sisään..

Ja tässä ketjussa lukee jo kaksi kertaa, että minä en ole muistanut hankkia niitä tunnuksia kun ne pitä kaupasta pyytää.

Ei siihen nettiin tunnuksia tartte mistään pyytää :) Ne löytyy ihan siitä siun bonustieto kirjeestä Kyl ne siellä sivuilla neuvoo miten pääsee kirjaantumaan sisälle =)

Ite sain viime kesänä ylimääräisiä bonuksia kun myyjä oli sählännyt kassalla. Oli joutunut laittamaan ostokset ja loton erikseen ja jostain syystä sitten iskenyt isomman summan kun oli tarkoitus bonuksia varten. Asian huomasin itse vasta kun bonustietoja katselin. Kun kassalla summa oli kuin pitikin

Alkuperäinen kirjoittaja moona81:
Ei siihen nettiin tunnuksia tartte mistään pyytää :) Ne löytyy ihan siitä siun bonustieto kirjeestä Kyl ne siellä sivuilla neuvoo miten pääsee kirjaantumaan sisälle =)

Ite sain viime kesänä ylimääräisiä bonuksia kun myyjä oli sählännyt kassalla. Oli joutunut laittamaan ostokset ja loton erikseen ja jostain syystä sitten iskenyt isomman summan kun oli tarkoitus bonuksia varten. Asian huomasin itse vasta kun bonustietoja katselin. Kun kassalla summa oli kuin pitikin

Eikö löydy. Sen tunnuksen kohdalla on pelkkiä tähtiä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Hmm,s iis ne tapahtumathan näkyy siellä S-kanavalla, jonne pääsee kortin numerolla ja salasanalla sisään..

Ja tässä ketjussa lukee jo kaksi kertaa, että minä en ole muistanut hankkia niitä tunnuksia kun ne pitä kaupasta pyytää.

EI TARVITSE KAUPASTA PYYTÄÄ voit ihan itse kirjaantua tiedoilla jotka sinulla jo on itselläsi

Yhteistyössä