Ihmettelen poikani tyttöystävää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kummastuttaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onhan se outoa. Mutta onhan niitä jotka jäävät iäksi lapsen kenkiin. Eli nainenhan voi olla henkiseltä tasoltaan teinin luokkaa.

Itse käyn nyt vasta autokoulua ja kyllä ne lapsoset siellä saa toisinaan hymyn huulille. Ihan ovat kakaroita ne 18-vuotiaat. Ja heitähän siellä on suurin osa.

Minä aloin seurustella aviomieheni kanssa kun olin 19 ja hän 26. Kukaan ei pitänyt sitä erikoisena ikäerona. Niin päin, että nainen on nuorempi, isohko ikäero on yleistä eikä sitä yleensä paheksuta, mikä on mielestäni hölmöä. Miksei ikäero voisi olla toisinpäin?

Olisiko ap:n helpompi hyväksyä jos hänellä olisikin 18-vuotias tyttö joka esittelisi 10 vuotta vanhemman miehen?

[QUOTE="nora";24146036]kyllä mitä mä muistelen alle parikymppisten miesten seksiä niin se oli pisto nosto ja ravistus.Kesto alle kolme minuuttia :laugh:[/QUOTE]

Mikäs estää tuota naista pitämästä sellaisesta seksistä??? :P

[QUOTE="vieras";24145710]On minustakin vähän outoa. Toisin päin ei ikäero olisi ihme, kun tytöt kuitenkin on aikaisemmin kypsempiä kuin pojat. Ettei vain sitten ole nuorta poikaa ottanut siksi, että tämä täysin hullaantunut ja vanhemmalla naisella jo biologinen kello tikittää. Helposti suostuteltavissa vaikka mihin...[/QUOTE]
Onko tätä ikinä todennettu mitenkään, vai onko tämä joku sitkeä vanhan kansan viisaus?

tuttavani poika perusti perheen 19 vuotiaana itseään 10 vuotta vanhemman naisen kanssa.naisella oli kaksi leikki-ikäistä lasta.nyt olleet useamman vuoden yhdessä ja heillä myös yhteinen vuoden ikäinen lapsi.pojalla ei juuri aikaisempia vakavampia seurustelusuhteita ollut takanaan ja nainen sai paheksuntaa suhteesta,mutta hyvin ovat elämässään pärjänneet

On tuo minustakin aika erikoista, kun kyseessä on noin nuori poika (ei mikään mies vielä). Erikoista siitä huolimatta että oma mieheni on paljon vanhempi kuin minä eli ikäerosta on kokemusta, mutta juurikin toisinpäin. En itse voisi kuvitellakaan seurustelevani jonkun tuon ikäisen kanssa (olen 28), tytärpuolen poikaystävät on tuota ikäluokkaa ja on ne kyllä niin lapsia vielä =) Eri asia vähän myöhemmin, silloin on minustakin ihan ok jos nainen on vanhempi.

Mutta ap varmaan nyt vähän tietää meitä muita paremmin millainen tuo tyttöystävä on? Onko jotenkin ikäistään nuoremman oloinen, lapsellisempi?

Pikkuveljeni on 21 ja on ikänsä haaveillut minun (29) kavereista. Ei tykkää ikäisistään "pissiksistä", koska on aina hengaillut meidän vanhempien sisarusten ja meidän kavereiden kanssa. On oikeasti paljon ikäistään vanhempi. Meidän ikäiset naiset vaan ei ota häntä todesta koska "tietävät" suoraan (ottamatta selvää) että hän on niin lapsi vielä. Eipä ole, mutta hölmöt naiset eivät anna mahdollisuutta.... :) Mutta on 18 kyllä aika vaavi vielä minunkin mielestä, YLEENSÄ. Ja pojat vielä tuppaavat kehityä henkisesti tyttöjä hitaammin, _YLEENSÄ_.

[QUOTE="Noh";24146187]Pikkuveljeni on 21 ja on ikänsä haaveillut minun (29) kavereista. Ei tykkää ikäisistään "pissiksistä", koska on aina hengaillut meidän vanhempien sisarusten ja meidän kavereiden kanssa. On oikeasti paljon ikäistään vanhempi. Meidän ikäiset naiset vaan ei ota häntä todesta koska "tietävät" suoraan (ottamatta selvää) että hän on niin lapsi vielä. Eipä ole, mutta hölmöt naiset eivät anna mahdollisuutta.... :) Mutta on 18 kyllä aika vaavi vielä minunkin mielestä, YLEENSÄ. Ja pojat vielä tuppaavat kehityä henkisesti tyttöjä hitaammin, _YLEENSÄ_.[/QUOTE]
Pikaisen googlettelun perusteella näyttää olevan juuri toisinpäin. Tytöt kyllä kehittyvät fyysisesti poikia aikaisemmin, mutta henkinen kehitys on sukupuoliriippumatonta. Henkinen kehitys riippuu eletystä elämästä ja opituista asioista, ei siitä onko jalkovälissä uros- vai naarasliitin. Mikä nyt ihan loogista onkin.

Ei minua haittaisi ollenkaan jos poikani olisi 28 ja naisystävä 38. Mutta nyt kun on niin eri elämäntilanteet ja vaiheet mennä. Naisen olen itse vain kerran nähnyt kun esiteltiin ja pari sanaa vaihdettiin kun kahviteltiin.

Ja kyllä minua haittaisi jo oma 18 vuotias tyttöni seurustelisi nyt 28 vuotiaan kanssa, samanlailla ihan eri elämän tilanteet ja vaiheet.

Alkuperäinen kirjoittaja entäpä;24146387:
Onko on jos 16v tyttö ja 28v mies seurustelee? Tiedän tällasenkin tapauksen,,
Aletaanko me listata rajapyykkejä, joissa ihmisten pitäisi automaattisesti paheksua toisten suhteita, vai mikä tässä nyt on pointtina? Entä jos mies on 20 ja nainen 50? Joko sais vähän paheksua, jooko? Pikkusen paheksuntaa nyt?

Yhteistyössä