Ihmettelen poikani tyttöystävää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kummastuttaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kummastuttaa

Vieras
Poikani on jo aikuisen iässä suomen lain mukaan, eli 18 vuotias pojan kloppi. Toi eilen tyttöystävänsä näytille ja katsoin jo valmiiksi että taitaakin olla poikaa vähän vanhempi.
Mutta kun ikä selvesi että hän onkin 28 vuotta.. Ajattelin että mennään kuitenkin jossain elle 25.v

Mitä tuon ikäinen nainen voi oikeasti haluta pojastani? Poikani tunnen ja on kyllä niin lapsen kengissä vielä.
Luulisi että seksiä saa muualtakin ja oman ikäisiltään jos siitä on kyse.

Oletko kuullut sellaisesta asiasta kuin rakkaus?

Sinulle ei kuulu poikasi tekemiset pätkääkään. Lakkaa siis ihmettelemästä ja keskity omaan elämääsi. Sääliksi käy tulevaa miniääsi, kun tuollaisen hirviöanopin saa ristikseen.

[QUOTE="vieras";24145693]Öh, kymmenen vuottahan tuo vain on vanhempi? Eipä ole kummoinen ikäero.[/QUOTE]

On minustakin vähän outoa. Toisin päin ei ikäero olisi ihme, kun tytöt kuitenkin on aikaisemmin kypsempiä kuin pojat. Ettei vain sitten ole nuorta poikaa ottanut siksi, että tämä täysin hullaantunut ja vanhemmalla naisella jo biologinen kello tikittää. Helposti suostuteltavissa vaikka mihin...

[QUOTE="Heidi";24145699]Oletko kuullut sellaisesta asiasta kuin rakkaus?

Sinulle ei kuulu poikasi tekemiset pätkääkään. Lakkaa siis ihmettelemästä ja keskity omaan elämääsi. Sääliksi käy tulevaa miniääsi, kun tuollaisen hirviöanopin saa ristikseen.[/QUOTE]

Turha tänne tulla heti hirviö anopiksi haukkumaan. Mitään muuta en ihmetellyt kuin sitä että on noin vanha. Mukava tyttö tai tässä tapauksessa pitää sanoa että Nainen oli, mutta kun on melkein minun omaa ikäluokkaa. Sain oman poikani ollesani 17. Ei tässä missään vaiheessa ollut kyse siitä että en pitäisi naisesta. Sinä olet todella ikävä ihminen Heidi!

Ja minun mielestäni 18 vuotias ja 28 vuotias on nyt vaan ihan eri vaihdessa elämässä, pojalla armeija edessä ja opiskelut. naisystävä on jo koulut käynyt ja työskentelee sairaanhoitajana.

No kyllä minäkin ihmettelen jos melkeen kolmikymppinen akka on teinipojan perään :O myöhemmin ei 10 v ikäero ole pahakaan, mutta tuossa vaiheessa :x

Tätä minä juuri hain., Toinen on eli poikani on oikeasti niin lapsi vielä. Myöhemmin tällä ikäerolla ei olisi mitään väliä, mutta nyt mennään elämässä ihan eri tasoilla kun on tämä ikäerona.

Entä jos 18-vuotias tyttäresi olis tuonut näytille 28-vuotiaan miehen, olisitko yhtä huolissasi?

Ja se kypsymisvauhti on ihan yksilöllistä, ei sukupuolesta kiinni. En tunne yhtäkään poikaa, joka olisi 18-vuotiaana ollut niin kakara kuin minä.

Minä olen kohta 34-vuotias ja pidän satunnaisesti hauskaa ihanan 2vitosen kanssa...;) Täydellistä.

Mutta tosiaan, 18 vuotias on kyllä AIKA nuori vielä.. Mutta antaa toisten olla. :)

kyllä siinä naisessa on vähän vikaa jos teinipojan haluaa. tai sitten jos seksistä vain on kyse niin toivottavasti molemmat tietää missä mennään. ettei poikas rakastu suinpäin. tai sitten voihan käydä niinpäin että naisen on joku sekopää ja nalkittaa sen pojan kohta tulemalla raskaaks tms

Ehkä se nainen ei halua pojastasi mitään. Voi olla, että poikasi on piirittänyt aktiivisesti tätä naista ja lopulta onnistunut siinä.

Itsekin vähän hämmästyin, kun laitoin treffi-ilmoituksen ja siihen vastasi paljon alle 27-28 vuotiaita miehiä, yksi 21 vuotias. Itse olen 40 v. Unohdin laittaa ikähaarukan ilmooni.

Yhteistyössä