Rv13+4 eikä mitään mahaa?

Darwinin leski

Aktiivinen jäsen
28.12.2005
23 971
0
36
Älkääkä naurako! :D Mutta kun mulla on molemmista aikaisemmista odotuksista tullut maha suunnilleen heti. Ja tässä vaiheessa se oli jo kumpu. Ja mun kohtu on viimekertaiseen verrattuna vielä enemmän eteenpäin kallistunut :o Mutta nyt mulla ei ole mahaa. Paitsi joskus iltaisin, joten oisko turvotusta enempi sitten? Kiloja on tullut muutama, mutta ei se näy, paitsi posket näyttää vähän pyöreämmiltä... Mun mielestä, ei muiden. Missä se maha on??

Tulee vaan semmonen paniikkitila, että jos siellä onkin kasvu pysähdyksissä tai jotain, kun ei mahaa näy... Jotain kohdun liikkumista oon kyllä havainnut, se on välillä enemmän oikealla puolella ja vasen puoli on tyhjä ja pehmeä :o Mitään varsinaisia liikkeitä en kylläkään siis vielä tunne.

Mutta: missä se maha on? Kolmannestahan luulis tulevan jo aikaisemmin mitä edellisissä, mutta mulla menee päinvastoin? Vähän huolettaa.

Ystävätär on seitsemättä kertaa raskaana ja maha toimitettiin jälkitoimituksena vasta seitsemännellä kuulla, plumps vain! :D Nyt on jo aika komea, kun laskettuun aikaan on enää kolmisen viikkoa.

Mulla taas kahessa ekassa ei ollut kauheesti mahaa lopussakaan, mut nyt kolmannella kerralla oli ihan alusta asti. Ja ite sit olin ihan varma et ainakin kakkoset ois tulossa, mut yksi tytöntylleröhän sieltä,kaks ekaa on poikii.

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Ystävätär on seitsemättä kertaa raskaana ja maha toimitettiin jälkitoimituksena vasta seitsemännellä kuulla, plumps vain! :D Nyt on jo aika komea, kun laskettuun aikaan on enää kolmisen viikkoa.

Aaaaa. Tuliko se silleen, että kun nainen aamulla heräsi, niin hälle olikin ilmestynyt komia maha? :D kai siinä voi noinkin sit käydä, että se maha unohtuu toimituksesta. Kyllä mulla kaikki muut raskausvaivat onkin jo esiintynyt ja vähän ylimääräsiäkin vaivoja.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla taas kahessa ekassa ei ollut kauheesti mahaa lopussakaan, mut nyt kolmannella kerralla oli ihan alusta asti. Ja ite sit olin ihan varma et ainakin kakkoset ois tulossa, mut yksi tytöntylleröhän sieltä,kaks ekaa on poikii.

:D Mulla on ekat poikia, jos sieltä tuleekin tyttö, joka haluaa et äidillä säilyis mahanahka paremmassa kuosissa... :D

Mulla ei ole ollut kunnon mahaa vielä sairaalaankaan mennessä, ëi meinannut kiukkunen kätilö päästää mua edes sairaalaan kun ei ollut mahaa :D Joten eiköhän se ihan normaalia ole =)

Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:
Aaaaa. Tuliko se silleen, että kun nainen aamulla heräsi, niin hälle olikin ilmestynyt komia maha? :D kai siinä voi noinkin sit käydä, että se maha unohtuu toimituksesta. Kyllä mulla kaikki muut raskausvaivat onkin jo esiintynyt ja vähän ylimääräsiäkin vaivoja.

Saattoi se iltapäivälläkin ilmaantua.
:D

Mutta aika jännästi alkoi ihan yllättäen raskaus näkyä.

Mulla on vasta yksi lapsi, mutta vatsa tuli vasta puolivälin jälkeen näkyviin niin että itse huomasi ja muut vielä myöhemmin. Äidilläni kolmannessa raskaudessa työkäverit ei tajunneet hänen olevan raskaana ennen kuin itse kertoi olevansa jäämässä äitiyslomalle seuraavalla viikolla ja muutamille työkavereille tuli ihan yllätyksenä kun hän vauvan kanssa tuli käymään töissä pari viikkoa synnytyksen jälkeen. Ja kuitenkin lähes nelikiloinen vauva tuli. Eli älähän hätäile.

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Mulla ei ole ollut kunnon mahaa vielä sairaalaankaan mennessä, ëi meinannut kiukkunen kätilö päästää mua edes sairaalaan kun ei ollut mahaa :D Joten eiköhän se ihan normaalia ole =)

Onko kanssa? Kun kyllä mä sen tiedän, että toisille ei tule juurikaan lainkaan vatsaa. Esim.mun äidilläni ei ollut kyllä mitään, kun se mua odotti. Vaikka se olikin pieni ja kovin laiha, niin se maha ei silti näkynyt paljon ollenkaan :o Mutta sitä vaan, että kun mulla on entisistä odotuksista ollut valtava maha jo tosi aikaisin, ja lopuksi se oli...no, näytin rantautuneelta valaalta.

Saattoi se iltapäivälläkin ilmaantua.
:D

Mutta aika jännästi alkoi ihan yllättäen raskaus näkyä.

Se oiskin... Ku yhtäkkiä kaupassa pullahtais massu. Ratkeis housutkin! Mä alan varmuuden vuoksi vetää niitä mammahousuja sit jo jalkaan ku lähden yleisille paikoille... Eihän sitä koskaan tiiä, että millon se ilmaantuu :D

Alkuperäinen kirjoittaja siiri:
Mulla on vasta yksi lapsi, mutta vatsa tuli vasta puolivälin jälkeen näkyviin niin että itse huomasi ja muut vielä myöhemmin. Äidilläni kolmannessa raskaudessa työkäverit ei tajunneet hänen olevan raskaana ennen kuin itse kertoi olevansa jäämässä äitiyslomalle seuraavalla viikolla ja muutamille työkavereille tuli ihan yllätyksenä kun hän vauvan kanssa tuli käymään töissä pari viikkoa synnytyksen jälkeen. Ja kuitenkin lähes nelikiloinen vauva tuli. Eli älähän hätäile.

Ohhoh :) jotenkin siksi mä hätäilenkin, kun ennen on tullut heti maha, mutta nyt ei... vaikka onhan se tietty niinkin, että jokainen odotus on erilainen...

Se oiskin... Ku yhtäkkiä kaupassa pullahtais massu. Ratkeis housutkin! Mä alan varmuuden vuoksi vetää niitä mammahousuja sit jo jalkaan ku lähden yleisille paikoille... Eihän sitä koskaan tiiä, että millon se ilmaantuu :D

Parempi varautua. ;) Ja laittaa kellonaika muistiin: "Lapseni, kun odotin sinua, vatsani kasvoi valtavaksi Keskiviikkona, klo 12,46 Siwan parkkipaikalla..."

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:

Onko kanssa? Kun kyllä mä sen tiedän, että toisille ei tule juurikaan lainkaan vatsaa. Esim.mun äidilläni ei ollut kyllä mitään, kun se mua odotti. Vaikka se olikin pieni ja kovin laiha, niin se maha ei silti näkynyt paljon ollenkaan :o Mutta sitä vaan, että kun mulla on entisistä odotuksista ollut valtava maha jo tosi aikaisin, ja lopuksi se oli...no, näytin rantautuneelta valaalta.

Kyllä mulla sellanen kumpu oli, mutta ei se oikein näkynyt mihinkään, ellei sitten laittanut jotain mahaa korostavia vaatteita. JOs oli vaikka löysä huppari, ei maha näkynyt mihinkään =)

Alkuperäinen kirjoittaja pata akka:
Soon tullu mulle se sunkin maha :whistle: :D
Mulla vasta 12+3 ja tätä mahaa ei enää peitellä kun löysillä paidoilla :snotty:

Aaaaahas, no mut pidä toki siellä sitte, hyvässä tallessa. Mä voin auttaa kantamisessa sit pikkusen myöhemmin?

Mulla oli alussa VALTAVA turvotus. Näytin kun oisin ollut kuudennella kuulla. Mutta kun se hävis, niin ei jäänytkään mitään.

Parempi varautua. ;) Ja laittaa kellonaika muistiin: "Lapseni, kun odotin sinua, vatsani kasvoi valtavaksi Keskiviikkona, klo 12,46 Siwan parkkipaikalla..."

Niin justiin... :D

Alkuperäinen kirjoittaja pata akka:
Soon tullu mulle se sunkin maha :whistle: :D
Mulla vasta 12+3 ja tätä mahaa ei enää peitellä kun löysillä paidoilla :snotty:

Aaaaahas, no mut pidä toki siellä sitte, hyvässä tallessa. Mä voin auttaa kantamisessa sit pikkusen myöhemmin?

Mulla oli alussa VALTAVA turvotus. Näytin kun oisin ollut kuudennella kuulla. Mutta kun se hävis, niin ei jäänytkään mitään.

Eipä auta muu kun kantaa vaan, ilmoitan sit kun alkaa olla liiaks yhdelle mammalle :D
Nyppii vaan että joutuu nyt jo alkaa etsimään mammahousuja päälleen, niihin ehtii kyllästyä miljoonaan kertaan ennen toukokuun loppua :snotty:

Yhteistyössä