Älkääkä naurako!
Mutta kun mulla on molemmista aikaisemmista odotuksista tullut maha suunnilleen heti. Ja tässä vaiheessa se oli jo kumpu. Ja mun kohtu on viimekertaiseen verrattuna vielä enemmän eteenpäin kallistunut
Mutta nyt mulla ei ole mahaa. Paitsi joskus iltaisin, joten oisko turvotusta enempi sitten? Kiloja on tullut muutama, mutta ei se näy, paitsi posket näyttää vähän pyöreämmiltä... Mun mielestä, ei muiden. Missä se maha on??
Tulee vaan semmonen paniikkitila, että jos siellä onkin kasvu pysähdyksissä tai jotain, kun ei mahaa näy... Jotain kohdun liikkumista oon kyllä havainnut, se on välillä enemmän oikealla puolella ja vasen puoli on tyhjä ja pehmeä
Mitään varsinaisia liikkeitä en kylläkään siis vielä tunne.
Mutta: missä se maha on? Kolmannestahan luulis tulevan jo aikaisemmin mitä edellisissä, mutta mulla menee päinvastoin? Vähän huolettaa.
Tulee vaan semmonen paniikkitila, että jos siellä onkin kasvu pysähdyksissä tai jotain, kun ei mahaa näy... Jotain kohdun liikkumista oon kyllä havainnut, se on välillä enemmän oikealla puolella ja vasen puoli on tyhjä ja pehmeä
Mutta: missä se maha on? Kolmannestahan luulis tulevan jo aikaisemmin mitä edellisissä, mutta mulla menee päinvastoin? Vähän huolettaa.