Rv-pinoa maanantaille! Ja fiiliksiä!

Alkuperäinen kirjoittaja älyväläys:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
24+5 =)
Muuten hyvä olo, mutta öisin vetää useasti suonta ja kunnolla jalasta. :kieh:
Alussa aika meni äkkiä, mut nyt tuntuu, että koko ajan kerron täällä samoja rv-päiviä.
Mutta toisaalta tuntuu, että ääk helmikuu on ihan just!! :D

Vinkki:syö magnesiumia.Mullakin oli pari kk sitten suonenvetoa ja levottomat jalat öisin,nukkumisesta ei tullut mitään!Loppuivat magnesiumin ja raudan syöntiin=)
Itsellä nyt viikkoja 37+1

Kiitos vinkistä.
Viime neuvolassa meinasivat, että pitää varmaan rauta aloittaa, mutta käskivät odottaa vielä seuraavaan neuvolaan, jossa sitten päättävät.
Mut kai sen voi aloittaa ilman niiden lupaakin? Mä oon ihan pihalla kaikista tollasista :ashamed:

Voit sä rautaa alkaa syömään 1 tbl päivässä ilman neuvolan "lupaakin".

10+2, eli 11 viikko menossa :) Yllättävän nopeasti mennyt nämä viikot, vaikka tuntui ettei päivät liiku siitä 4++ eteenpäin :D
Mut kyllä sitä toivoisi nopeasti menevän siihen rv 20 asti ;) Odottavan aika on pitkä.

24+5 =)
Muuten hyvä olo, mutta öisin vetää useasti suonta ja kunnolla jalasta. :kieh:
Alussa aika meni äkkiä, mut nyt tuntuu, että koko ajan kerron täällä samoja rv-päiviä.
Mutta toisaalta tuntuu, että ääk helmikuu on ihan just!! :D

Vinkki:syö magnesiumia.Mullakin oli pari kk sitten suonenvetoa ja levottomat jalat öisin,nukkumisesta ei tullut mitään!Loppuivat magnesiumin ja raudan syöntiin=)
Itsellä nyt viikkoja 37+1

Kiitos vinkistä.
Viime neuvolassa meinasivat, että pitää varmaan rauta aloittaa, mutta käskivät odottaa vielä seuraavaan neuvolaan, jossa sitten päättävät.
Mut kai sen voi aloittaa ilman niiden lupaakin? Mä oon ihan pihalla kaikista tollasista :ashamed:

Voit sä rautaa alkaa syömään 1 tbl päivässä ilman neuvolan "lupaakin".

Niin mä vähän aattelinkin, mutku mitään uskaltais tehdä ilman lupaa! :D :ashamed:

Viikkoja kasassa 24+1

Öisin pieniä kramppeja. Heräilen ja valvon ilman syytä, tekee työstä rankkaa. Vauva potkii, nyrkkeilee ja muljuu niin, että pelkään myöhempiä viikkoja, jolloin en enää nuku hetkeäkään varmasti.

Mutta ihanaa tää silti on :heart:

35+2 ihan ok...turvotta ja särkee jokapaikkaa... masuasukki on kovasti hiljentynyt... ei potki ja melskaa enää niin kovasti... se välillä vaivaa... :ashamed: haluis jo saada vauvan kotiin :heart: :heart:

12+6 ja olo on hyvä! Viimeisenä kolmena aamuna paha olo kadonnut - jes! :D Tai on sitä mutta huomattavasti vähemmän. :) Tänään toinen neuvola ja kuunnellaan sydänääniä...

En malta odottaa että liikkeet alkaa tuntumaan! :D Masu pullottaa jo.

Yhteistyössä