Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja salsai:Se on niikusta neljäkytä ja kuusi.
Viilikset on :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja älyväläys:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja älyväläys:24+5 =)
Muuten hyvä olo, mutta öisin vetää useasti suonta ja kunnolla jalasta. :kieh:
Alussa aika meni äkkiä, mut nyt tuntuu, että koko ajan kerron täällä samoja rv-päiviä.
Mutta toisaalta tuntuu, että ääk helmikuu on ihan just!!![]()
Vinkki:syö magnesiumia.Mullakin oli pari kk sitten suonenvetoa ja levottomat jalat öisin,nukkumisesta ei tullut mitään!Loppuivat magnesiumin ja raudan syöntiin=)
Itsellä nyt viikkoja 37+1
Kiitos vinkistä.
Viime neuvolassa meinasivat, että pitää varmaan rauta aloittaa, mutta käskivät odottaa vielä seuraavaan neuvolaan, jossa sitten päättävät.
Mut kai sen voi aloittaa ilman niiden lupaakin? Mä oon ihan pihalla kaikista tollasista :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja älyväläys:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja älyväläys:24+5 =)
Muuten hyvä olo, mutta öisin vetää useasti suonta ja kunnolla jalasta. :kieh:
Alussa aika meni äkkiä, mut nyt tuntuu, että koko ajan kerron täällä samoja rv-päiviä.
Mutta toisaalta tuntuu, että ääk helmikuu on ihan just!!![]()
Vinkki:syö magnesiumia.Mullakin oli pari kk sitten suonenvetoa ja levottomat jalat öisin,nukkumisesta ei tullut mitään!Loppuivat magnesiumin ja raudan syöntiin=)
Itsellä nyt viikkoja 37+1
Kiitos vinkistä.
Viime neuvolassa meinasivat, että pitää varmaan rauta aloittaa, mutta käskivät odottaa vielä seuraavaan neuvolaan, jossa sitten päättävät.
Mut kai sen voi aloittaa ilman niiden lupaakin? Mä oon ihan pihalla kaikista tollasista :ashamed:
Voit sä rautaa alkaa syömään 1 tbl päivässä ilman neuvolan "lupaakin".