Rv-pinoa ja fiilikset

38+3
38+3 pysyis vaan sisällä vaikka kuukauden vielä, sais rauhassa muuttaa ja sitten keskittyä uuteen elämään :) kaikki hyvin ja hienosti on mennyt koko ajan. Mitä nyt tunkilla pitää sohvalta nostaa.
 
39+3. En ole pariin tuntiin päässyt sohvalta ylös iskiaksen vuoksi. Jippii. :/ Alkaa tosissaan jo ahdistaa selviytyminen ison vatsan kanssa. Sormet ovat alkaneet turvota tosissaan öisin, enkä saa enää näpeilläni revittyä peittoa päälle/pois päältä, vaan pitää aina herättää mies tekemään sen.

Vali, vali. :D Kohtahan tämä varmasti syntyy järjettömien synnytyskipujen ohessa, joten mitäpä sitä tällaisista pienistä valittelemaan. ;)
 
himokas hiiri
16+0 masentaa, turvottaa ja ryven naurettavassa itsesäälissä. Mies ollut reissussa kaksi kuukautta putkeen ja minä yksin kotona (ja töissä) mahaa kasvattamassa. Himot olisi hitonmoiset. Mies saa kyllä melkoista kyytiä makkarin puolella kun tulee ensi viikolla kotiin. rakenneultrasta kuukausi aikaa ja seuraavaan ultraa vielä kuukausi. pelotaa että jotain menee pieleen ja kantelen (tietämättäni) kuollutta sikiötä sisuksissani viikkotolkulla.
Lainaisko joku sellaista dopleria (vai mikä sen sydänäänilaitteen nimi oli)?
 
O74
Alkuperäinen kirjoittaja 38+3:
38+3 pysyis vaan sisällä vaikka kuukauden vielä, sais rauhassa muuttaa ja sitten keskittyä uuteen elämään :) kaikki hyvin ja hienosti on mennyt koko ajan. Mitä nyt tunkilla pitää sohvalta nostaa.
Mulla koossa tasan saman verran viikkoja ja päiviä eikä olossa ole suuremmin valittamista. Ainoastaan aika tahtoo käydä pitkäksi kun ei oo tekemistä (kuin katsoa telkkaria tai olla netissä) mutta kyllä tää elämä kohta hässäkäksi muuttuu kun vauva syntyy....

 
rv 28+0 Jalat turvoksissa, veranpaineet alhaalla ja mua supistaa :headwall: . Pysyis nyt hetken vielä.

Vinkkejä otetaan vastaan turvotuksen laskuun ja supistelujen lopettamiseen, ärsyttää vaan istuskella ja silti supistaa. Toivottavasti nyt pysyy vielä mahassa..
 
pläski
15+2 ja oksettaa omat muhkeat muodot. Ensimmäistä kertaa elämäni aikana mulla on selluliittia jopa käsivarsissa. Hyi :x :x :x 5kg tullut jo tässä vaiheessa. Kuinkakohan rankasti saa treenata ja laihduttaa raskausaikana? :whistle:
 
vieras
30+0, etoo, turvottaa jalkoja, maha alkaa jo ahdistamaan kun painaa mahalaukkua ja närästää ja kaikkee.... eli ei kovin hääppöiset fiilarit tällä hetkellä. Tänään on supistellutkin aikas paljon.
 

Yhteistyössä