Rv-pino keskiviikolle! =)

38+0 Väsyttää ja tekis mieli kiukutella...jotenkin ollu hirveen kärttynen olo pari päivää :kieh:
Perjantaina äitpolilla käynti...saapa nähä aletaanko sitä käynnistelleen vai vieläkö ootellaan...
Älyväläykselle onnea huomiselle :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja älyväläys:
Alkuperäinen kirjoittaja upupaepops:
35+2, huomenna taas äippäpolille ultraan. Vauva on viikkoihin nähden pieni (mutta erikoislääkärin mukaan kuitenkin just passelin kokoinen mulle, olen itsekin aika hyttynen) ja lapsivettä on runsaasti. Toivottavasti olis pallerolla kaikki hyvin, saisi ainakin tämän kuun pysyä vielä masussa kasvamassa. Viikko sitten painoarvio oli 1900g.

Tän meidän tulokkaan painoarvio oli rv 34 1850gr.
Viikko sitten rv 37 painoarvio oli 2.8kg

Ihan kivan kokoinenhan teillekin sitten on tulossa :) Saako udella miksi sektioon? Mulla kans pohditaan sitä vaihtoehtoa koska olen niin kapealanteinen ja väärään asentoon luutunut häntäluu voi olla tiellä... Mutta huomenna olen jälleen hieman viisaampi.

Mutta onnea ja tsemppiä huomiseen

:flower:

37+3 ja reilu viikko vielä sektioon. Mahataudista on lopulta (kesti viikon) selvitty ja pikku hiljaa turvotukset on tulleet takasin (ei onneks kovin pahana) Lonkkakivut vaivaa öisin ja sektio jännittää ja toisaalta odotan sitä päivää jo kovasti...

Änkeen tähän ketjuun onnittelee älyväläystä huomisen johdosta =)

Mulle tehty kaksi suunniteltua sektioo, aamulla piti kasin aikaa olla sairaalassa molemmilla kerroilla. Tytöt sitten syntyivät 10.07 ja 10.08 :heart: :heart:
Toinen tyttö olisi syntynyt aikaisemmin, mutta kiireellinen sektio meni edelle.

Onnea vielä :hug:

Kiitos kaikille! :hug:

Joku kysyi miksi sektio. Syy: kaksiosainen kohtu. Lääkärit suositteli sektiota. Olisi saanut yrittää alakautta, mutta edistyminen kuulemma huomattavasti hitaampaa.

Nyt on poika viety mummilaan ja mieski jo tuli töistä.
Olo on ärtysä ja levoton.
Vauva mukeltaa mahassa ja parit supparitki on taas tulleet hyvällä teholla.
Kunpa sais nukuttuu yöllä, epäilen....

34+0.....olo on malttamaton, vaikka vielä pari viikkoa sais masussa pysyäkin....ja vaikka kuinka yritän vakuuttaa itselleni, että kolmas kerta toden sanoo ja sit saa muut hoitaa synnytykset, niin ei se tuo h-hetkeä tässä odotuksessa yhtään lähemmäs B)

Yhteistyössä