30+5 ja klo 9 neuvola-aikaa odottelen. Öisin heräilen mutta saan kyllä unta uudelleen. Masu on melko hellänä paikoin. :| Välillä sitä haluis jo synnyttämään mutta sitten muistaa että parempi vaan kun vielä masussa oleilee.
Mullakin tuli limatulppaa jo eilen :$Alkuperäinen kirjoittaja vieras:rv34+
limatulppaa pukkaa, supistaa (selkä ja jalat kipeenä), liitoskivut helpottanu mutta painon tunne alapäässä alkanut...ja vali vali
muuten olo hyvä ja kipuilusta huolimatta mieli pirteä
Kyllä se maha sieltä vielä pömpsähtää =) Itselläni on jokaisesta tullut vasta viikon 20 jälkeen edes jonkinlaista merkkiä, vaikka olen ihan normaalipainoinen. Yleensä yhtäkkiä ilmestynyt. Pieni maha on loppuvaiheessa hyväkin, kun vauva mahtuu "selkärankaan", niin saa kengät jalkaan, on helpompi kumarrella, eikä tule raskausarpia =)Alkuperäinen kirjoittaja Mari -76:18+0. Miksei mun maha näy? Tai näkyy jos osaa katsoa, ja paremmin näkyy jos on pissahätä. Mutta ei oo mitään kunnon kumpua. Ei ulkopuolinen osaisi arvata kuin ehkä saunassa.
Luulen että liikkeitä tuntuu jo aika useinkin. Jos makaan mahallani niin saattaa tulla pari ihan kunnon töytäisyä. Mies sanoi että sille tulee ahdasta, älä kiusaa sitä, älä makaa tolleen
Olo on muuten ihan täydellinen. Siis todella hyvä. Iho on hyvässä kunnossa, hiukset kiiltää, vatsa toimii joka aterian jälkeen, mieli on pirteä, painoa on tullut vain pari kiloa, vähälläkin unella pärjää mutta uni tulee joka ilta helposti, miehen kanssa tapellaan vähemmän kuin alkuraskaudessa. Äiti sanoi että itsellään oli aina hyvä olo koko loppuraskauden ajan synnytykseen asti, joten toivotaan että olen perinyt saman.
Rakenneultra on parin viikon päästä.
Säkin jo noin pitkällä voi vitsit kun mä oon niiiin onnellinen sun raskaudesta.Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:20. raskausviikko lähti tänään käyntiin. olo on ihan hyvä, melkeen liianki hyvä
Miksi susta noin tuntuu? Mulla on ollut kyllä ihan samanlainen olo ja aika monella muullakin just noilla viikoilla kun etsin keskusteluja. Kun ei oo enää oireita eikä maha kasva eikä vielä mikään potki, tai potki jossain vaiheessa ja sitten potkut loppuivat... Tsemppiä! Ei ne äidinvaistot yleensä oikein toimi niin hyvin kuin väitetään...Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:18 jotain tai sinnepäin. mä oon melkein varma että mun mahassa ei ole enää elämää. odottelen tässä th:n soittoaikaa..
heh,siis 37+3 :wave:Alkuperäinen kirjoittaja äitykkä72:kyl alkaa tässä jo ahistamaan tää loppu ja vkot on 36+3 :heart:
eiliseen asti oli vielä ihan hyvin, kunnes soitin ja varasin uutta aikaa neuvolaan. (kaikki itsevarmuus katosi kuin savuna ilmaan)Alkuperäinen kirjoittaja Mari -76:Miksi susta noin tuntuu? Mulla on ollut kyllä ihan samanlainen olo ja aika monella muullakin just noilla viikoilla kun etsin keskusteluja. Kun ei oo enää oireita eikä maha kasva eikä vielä mikään potki, tai potki jossain vaiheessa ja sitten potkut loppuivat... Tsemppiä! Ei ne äidinvaistot yleensä oikein toimi niin hyvin kuin väitetään...Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:18 jotain tai sinnepäin. mä oon melkein varma että mun mahassa ei ole enää elämää. odottelen tässä th:n soittoaikaa..
Sen olen minäkin huomannut, että huoli kasvaa jokaisen lapsen kohdalla ja tämän nelosen kanssa on tullut oltua hysteerinen vähän joka vaiheessa. Kai se on siitä, että on olevinaan todennäköisempää, ettei kaikki mene aina hyvin, vaikka kyllähän se yleensä tuppaa olemaan niin, että kaikki menee hyvin. Niin ja toisaalta, kun tietää jo miten paljon niistä lapsista tykkää, niin tietää mitä menettäisi. Kauhutarinoitakin ehtii kertyä useamman lapsen myötä enemmän takaraivoon... Toivotaan ja uskotaan, että kaikki on hyvin =)Alkuperäinen kirjoittaja Mari -76:Miksi susta noin tuntuu? Mulla on ollut kyllä ihan samanlainen olo ja aika monella muullakin just noilla viikoilla kun etsin keskusteluja. Kun ei oo enää oireita eikä maha kasva eikä vielä mikään potki, tai potki jossain vaiheessa ja sitten potkut loppuivat... Tsemppiä! Ei ne äidinvaistot yleensä oikein toimi niin hyvin kuin väitetään...Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:18 jotain tai sinnepäin. mä oon melkein varma että mun mahassa ei ole enää elämää. odottelen tässä th:n soittoaikaa..
no kun toi just tota. en mä muista huolineeni esikoisen kohdalla käytännössä mistään.tää on jäänyt aika vähälle huomiolle kans kun nää neuvolavälit on niin pitkiä. mut sitkun ei voi olla varma ja kyllä sitä välillä tuon syntyneenkin kohdalla miettii et mitä vaan voi tapahtua.. vaikka ei pitäis..Alkuperäinen kirjoittaja Alumiinikuu:Sen olen minäkin huomannut, että huoli kasvaa jokaisen lapsen kohdalla ja tämän nelosen kanssa on tullut oltua hysteerinen vähän joka vaiheessa. Kai se on siitä, että on olevinaan todennäköisempää, ettei kaikki mene aina hyvin, vaikka kyllähän se yleensä tuppaa olemaan niin, että kaikki menee hyvin. Niin ja toisaalta, kun tietää jo miten paljon niistä lapsista tykkää, niin tietää mitä menettäisi. Kauhutarinoitakin ehtii kertyä useamman lapsen myötä enemmän takaraivoon... Toivotaan ja uskotaan, että kaikki on hyvin =)Alkuperäinen kirjoittaja Mari -76:Miksi susta noin tuntuu? Mulla on ollut kyllä ihan samanlainen olo ja aika monella muullakin just noilla viikoilla kun etsin keskusteluja. Kun ei oo enää oireita eikä maha kasva eikä vielä mikään potki, tai potki jossain vaiheessa ja sitten potkut loppuivat... Tsemppiä! Ei ne äidinvaistot yleensä oikein toimi niin hyvin kuin väitetään...Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:18 jotain tai sinnepäin. mä oon melkein varma että mun mahassa ei ole enää elämää. odottelen tässä th:n soittoaikaa..
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Mullakin tuli limatulppaa jo eilen :$Alkuperäinen kirjoittaja vieras:rv34+
limatulppaa pukkaa, supistaa (selkä ja jalat kipeenä), liitoskivut helpottanu mutta painon tunne alapäässä alkanut...ja vali vali
muuten olo hyvä ja kipuilusta huolimatta mieli pirteä