Rv-pino ja fiilikset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bad Virgin-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bad Virgin-

Aktiivinen jäsen
03.01.2008
43 331
1
36
Välillä vähän kevennystä tähän palstailuun :D

5+3 menossa täällä :heart:
Oireita ei juurikaan ole,joten on vielä utopistinen olo tämän raskauden suhteen,toivottavasti kaikki on hyvin :heart: :snotty:

12+6 ja iha mielettömän ihana olo!! Ei oo pahoinvointia eikä muutakaa riesaa (ollu juuri olleskaa koko raskausaikana) ja vkot menee tosi nopeaan! Eilen ultrassa mytyllä kaikki ol hyvin! :heart: :heart:

35plus5 ja musta tuntuu, että h-hetkeen on ainakin sata vuotta vielä :/ vaikka muistankin elävästi kun ajattelin, että näil viikoilhan ollaankin jo niiiiin pitkällä että..

31+5 ja nyt mä oon paremmassa kunnossa, ku missään muussa vaiheessa tätä raskautta :D Ainut vaiva on tuo käsien puutuminen :) Musta on vaan yhtäkkiä tullu kamalan kömpelö, sattuu ja tapahtuu kaikenlaista... ja vielä n.8 viikkoa jäljellä :o

Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
12+6 ja iha mielettömän ihana olo!! Ei oo pahoinvointia eikä muutakaa riesaa (ollu juuri olleskaa koko raskausaikana) ja vkot menee tosi nopeaan! Eilen ultrassa mytyllä kaikki ol hyvin! :heart: :heart:

No kiva kuulla et kaikki on ok,mullakaan kun ei ole ollut juuri mitään oireita. =)

Helloshitty,saanko kysyä? Luin että tulit raskaaksi pillereistä huolimatta. Mitä merkkiä söit? Ja miten huomasin raskauden? Jäikö kuukautiset pois?

Itse syön diane novaa ja epäilen että olen raskaana. Kuukautsiset kyllä tulivat mutta paljon niukempina.

Alkuperäinen kirjoittaja Vielä yksikö?:
Helloshitty,saanko kysyä? Luin että tulit raskaaksi pillereistä huolimatta. Mitä merkkiä söit? Ja miten huomasin raskauden? Jäikö kuukautiset pois?

Itse syön diane novaa ja epäilen että olen raskaana. Kuukautsiset kyllä tulivat mutta paljon niukempina.

tein testin viikon sen jälkeen ku laatta oli loppunu. yleensä ne alkaa muutama päivä sen jälkeen. söin meliane-pillereitä.

Yhteistyössä