Lauantain rv-pino ja fiilikset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bad Virgin-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja älyväläys:
24+3 :heart:
Tyyppi riehu taas eilen illalla oikein kunnolla :D
Illalla hän aina aloittaa, välillä myös aamusin on kunnon venyttelyt menossa.

Milloin sulla alkoi tuntumaan liikkeet?
Mä niin kovasti jo odotan niitä ensimmäisiä hipaisuja,sen jälkeen kun ne alkavat tuntua niin myyn ton dopplerin pois. =)

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:

Mä niin kovasti jo odotan niitä ensimmäisiä hipaisuja,sen jälkeen kun ne alkavat tuntua niin myyn ton dopplerin pois. =)

Tossa viikolla 19-20 tunsin ekat hennot liikkeet, jotka sitten ryminällä voimistuivat kunnon nyrkkeily/jalkapalloharkoiks! :D
Pojasta tunsin hiukan aiemmin, vaikka sanotaan, että se menis toistepäin,mut pojasta tunsin viikolla 18.

Kyllä ne potkut sieltä tulee, odota vaan! =)
Ja sitten kun se vauveli oikein kunnolla rymyää niin toivot että lopettais jo! :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:

Tossa viikolla 19-20 tunsin ekat hennot liikkeet, jotka sitten ryminällä voimistuivat kunnon nyrkkeily/jalkapalloharkoiks! :D
Pojasta tunsin hiukan aiemmin, vaikka sanotaan, että se menis toistepäin,mut pojasta tunsin viikolla 18.

Kyllä ne potkut sieltä tulee, odota vaan! =)
Ja sitten kun se vauveli oikein kunnolla rymyää niin toivot että lopettais jo! :laugh:

Sitä odotellessa :whistle: :laugh:

24+3 ja flunssassa oltu....töissa ja töiden jälkeen alkaa supistelleen ihan kivasti ja alapää on niin kipee ettei taho saaha yöllä nukutuksi...mutta mieli on edelleenkin tosi virkeä ja jotain pieniä vaatteitakin tullut osteltua :heart:

Yhteistyössä