RV-galluppi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pulla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja :
20+6
Paljon teille on tullut painoa? Mulla jo 8 kg ja musta se on paljon! Vai onko? Kukaan ei koskaan kerro paljon ne on lihonu raskauden aikana...

10-12kg tullut nyt. mulla nous heti alkuunsa melko paljon tuosta tulleesta ja nyt hieman hidastunut nousu.

13+1 ja väsymystä ilmassa, mutta muuten voidaan hyvin, doppleria olen miettimässä mistä tilais...hajut ottaa pahasti nenään ja nytkin tekee pahaa kun lehmänpaskaa levittävät tuonne pelloille :x

Alkuperäinen kirjoittaja Ihmettelen:
Missä ne kaikki 20 kiloa lihoneet on aina kun painonnousua kysytään?? Kun niitäkin on on. Täällä on max 10 kiloa painoa lähes kaikilla, muka.

ekasta 24kg tokasta 15kg ja nyt puoli väli menos ja 3kg

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
35+5 ja painoa tullut tasan 10kg. Mulla tuli kans puoleen väliin mennessä lähes nämä kaikki kilot rytinällä, mutta nyt ei ole tullut moneen viikkoon yhtään.

Tää vähän lohduttaa... Tuntuu että vaikka vaan katsonkin makeita tai herkkuja lihon heti 2kg. Nytkin tuli viikossa 2,5 kiloa ja epäilin jo raskausmyrkytystä, mutta se ei kuulemma tule näin alussa.

Pakko liikkua vielä enemmän...

Alkuperäinen kirjoittaja Ihmettelen:
Missä ne kaikki 20 kiloa lihoneet on aina kun painonnousua kysytään?? Kun niitäkin on on. Täällä on max 10 kiloa painoa lähes kaikilla, muka.

No täällä yksi :wave: tosin edellisessä raskaudessa, 15kg jäi siitä synnärille. Eiköhän se 20kg mene nytkin rikki, kiitos turvotuksen. Rv 29+1 ja nyt kiloja tullut n. 10kg.

rv 28+6. Närästää ja jalat turpoo..... Kenkät ahdistavat, kait sitä pitäisi mennä crocsi-kaupoille :D Muuten olo ihan jees :)

Painoa tullut 7kg ja hyvä niin, koska lähtöpainoakaan ei mikä alhainen ole.

Esikoisesta tuli painoa 23kg ja tokasta 18kg. Jospa nyt pysyisi vähän maltillisempana toi painonnousu.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
35+5 ja painoa tullut tasan 10kg. Mulla tuli kans puoleen väliin mennessä lähes nämä kaikki kilot rytinällä, mutta nyt ei ole tullut moneen viikkoon yhtään.

Tää vähän lohduttaa... Tuntuu että vaikka vaan katsonkin makeita tai herkkuja lihon heti 2kg. Nytkin tuli viikossa 2,5 kiloa ja epäilin jo raskausmyrkytystä, mutta se ei kuulemma tule näin alussa.

Pakko liikkua vielä enemmän...

mä oon vähän sitä mieltä että ei sille painonnousulle vaan mitään voi :/ minä voin tosi pahoin alussa, tosi pitkään söin vain tomaattia ja porkkanaa, oksentelin paljon, silti tuli painoa siihen nähden minusta paljon. sitten kun oksentelu loppui, jatkoin tosi terveellistä syömistä (kun muuta ei oo tehny mieli), liikuin työmatkat kävellen/pyörällä (6km) ja sen lisäksi harrastin spinninkiä,jumppia ja kuntosalia 5-6krt/vko ja tosiaan kymmenen lisäkiloa tuli puolenvälin tienoille mennessä! :o
nyt sitten on lopussa liikunta jäänyt kokonaan mutta painoa ei ole tullut yhtään lisää.
tää on mun neljäs raskaus ja jokakerta olen painanut synnyttämään mennessä tasan samanverran, ihan sama mitä olen painanut ennen raskautta, joten veikkaan että tää vaan on mun paino näin raskaanaollessa vaikka mitä tekisin :D

joten ei hätää, se painonnousu kyllä tasottuu,älä stressaa sitä =) :flower:

Yhteistyössä