P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:20+6
Paljon teille on tullut painoa? Mulla jo 8 kg ja musta se on paljon! Vai onko? Kukaan ei koskaan kerro paljon ne on lihonu raskauden aikana...
Alkuperäinen kirjoittaja Ihmettelen:Missä ne kaikki 20 kiloa lihoneet on aina kun painonnousua kysytään?? Kun niitäkin on on. Täällä on max 10 kiloa painoa lähes kaikilla, muka.
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:35+5 ja painoa tullut tasan 10kg. Mulla tuli kans puoleen väliin mennessä lähes nämä kaikki kilot rytinällä, mutta nyt ei ole tullut moneen viikkoon yhtään.
Alkuperäinen kirjoittaja Ihmettelen:Missä ne kaikki 20 kiloa lihoneet on aina kun painonnousua kysytään?? Kun niitäkin on on. Täällä on max 10 kiloa painoa lähes kaikilla, muka.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:35+5 ja painoa tullut tasan 10kg. Mulla tuli kans puoleen väliin mennessä lähes nämä kaikki kilot rytinällä, mutta nyt ei ole tullut moneen viikkoon yhtään.
Tää vähän lohduttaa... Tuntuu että vaikka vaan katsonkin makeita tai herkkuja lihon heti 2kg. Nytkin tuli viikossa 2,5 kiloa ja epäilin jo raskausmyrkytystä, mutta se ei kuulemma tule näin alussa.
Pakko liikkua vielä enemmän...