rv 6+4 ja ruskeaa vuotoa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja robotti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ruskea vuoto on vanhaa verta... ei niin huolestuttavaa kuin kirkkaan punainen eli tuore veri. Ei sun auta kuin odottaa, jos kesken menee niin sille ei tuossa vaiheessa voi valitettavasti mitään :(
Mutta toivotaan että kaikki hyvin :)

voisithan sä soittaa ainakin,joillakin saattaa alkuraskaudessa tulla just noita vuotoja silloin kun menkkojen pitäisi alkaa.Enkä halua pelotella,mutta mulla nuo vuodot johti keskenmenoon.. :(

ainakin aamulla neuvolaan ja kerrot.. Vaikkei mitään oiskaan, voihan sitä tollasta vuotoa alussa olla, mut mie ainaki varmuuden vuoks soittasin! Ainaki heti lekuriin, jos kipuja tulee..Toivotaa et kaikki hyvin..

Mulla oli tätä kolmatta odottaessa sellaista tuhruvuotoa jota tuli just pyyhkiessä pieniä määriä tai vähän pikkuhousunsuojaan. Saattaa olla peräisin kohdunsuulta jos kohdunsuu on kovin verekäs. Mulla kesti tota vuotoa vaihtelevasti et välillä tuli ja välillä ei about 14 viikolle asti ja vielä joskus 25 viikon paikkeillakin tuli, nyt rv 34+3. Eli ei sullakaan varmaan tarkoita et ois kesken menossa. Ja kuten joku jo aiemmin totesi, niin eipä ne siellä neuvolassakaan sille asialle vielä mitään voi, jos se vaikka sattuis muuttumaan runsaammaksi se vuoto. Toivotaan parasta!! (peukut on pystyssä) :)

Yhteistyössä