A
ap.
Vieras
Varmaan tarkotti kantoliinaan oman rinnan ja takin väliin. Siellä ois vauva lämpimässä.
Mistähän semmosen nyt tähän hätään sais? :/ Varmaan kuitenkin meen ihan vaunuilla sitten.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Varmaan tarkotti kantoliinaan oman rinnan ja takin väliin. Siellä ois vauva lämpimässä.
Jos mietityttää millainen lämpö pakkasella on vaunuissa, niin sen voi testata ihan näppärästi itse. Vaunuihin makuupussi ja sopiva este kuomun eteen, makuupussiin lämpömittari ja puolen tunnin kuluttua voi katsoa lämpötilan.... Tuossa ei edes lapsi nosta sitä lämpötilaa.
Tää on just niin huvittavaa. Jos on eskarin aloittanut, niin sitä on velvollisuus käydä. Ei niin, että mennään ku huvittaa.
Juur ollut tästä esikouluopettajien kanssa juttua, että toisilla vanhemmilla on hiukka homma hakusessa :O
Ei ole huonoja kelejä, on vaan huonoja varusteita. Vauva liinaan ja iso, paksu takki päälle.
Mä oon aina luullut,
että se huono homma vauvalle on se hengitettävä kylmä ilma?
Kyllähän vaunut lämpimäksi saa vaikka kuumavesi pulloilla. Ja vaatettahan voi pukea vaikka kuinka monta kerrosta + pussia ja peittoa...
Tää on just niin huvittavaa. Jos on eskarin aloittanut, niin sitä on velvollisuus käydä. Ei niin, että mennään ku huvittaa.
Juur ollut tästä esikouluopettajien kanssa juttua, että toisilla vanhemmilla on hiukka homma hakusessa :O