Rv 39+, muutama tippa verta housuissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ensisynnyttäjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ensisynnyttäjä

Vieras
Vessassa käydessä huomasin, että kaksi tippaa oli tullut verta alushousuihin. Olen raskaana viikoilla 39+. Mitä voisi tarkoittaa? Mitään supistuksia tms. ei ole ollut...

Soitat äitiyspolille, sieltä neuvovat mitä tehdä. Voi tulla lapsivesi

Jos on raskaana vkolla 39, niin kyllähän ne lapsivedet voi mennä, ihan oikeassa olet ;) Mutta tuskinpa tuosta nyt vielä kannattaa sen suurempaa meteliä nostaa, ottaa nyt vain ihan rennosti ja nukkua vaikka päikkärit jos kävisikin niin että tuo enteilisi piakkoin alkavaa synnytystä... Itsellä nyt kolmas raskaus menossa, ja kaksi edellistä mennyt samalla kaavalla; mitään "ylimääräistä" ei ole housuissa näkynyt ennen kuin on ollut h-hetki käsillä.

Ap ,mikä olo? Kohdunkaula varmaan lyhenee. Tai limatulppa irtoilemassa,itsellä silloin tuli hieman myös kirkasta verta. Tai joskus seksi saa kohdunkaulan vuotamaan yms. :) Toivotaan että synnytys ois lähellä!

Ei oo mitään edistystä tapahtunu! Ei oltu puuhasteltu ennen tuota verenvuotoa, mutta illalla kyllä, jos olisi vaikka vauhdittanut tapahtumia... =) Verta ei ole tullut sen parin tipan jälkeen lisää, eikä ole mitään tuntemuksiakaan...

Mullakin tuli vähän verta kun limatulppa irtosi, ihan normaalia noilla viikoilla. Mulle sanottiin että jos muutama tippa tai tihrua tulee niin se kuuluu asiaan, jos tulee valahtamalla tai tiputtaa koko ajan verta niin sit heti näytille, silloin voi olla kyse esim. istukan irtoamisesta.

Puuhastelusta aiheutunutta tai limatulppaa mäkin veikkaan, jos ei enempää oo tullu. Jos tulee vielä lisää ni sit lääkäriin, mut senhän sä varmaan tiesit kertomattakin ;)

[QUOTE="vieras";27576559]sinuna menisin kyllä näytille. mulle sanottiin että aina heti näytille jos verta tulee[/QUOTE]

Jos vuotaa kirkasta verta, pitää käydä näytillä. Kahden tipan takia ei todellakaan tarvitse.

Mulla on neuvola tänään niin kysyn siellä. Meille sanottiin synnytysvalmennuksessa, että loppuvaiheessa on ihan normaalia, jos tulee pieniä määriä verta...

Mullakin tuli just siinä 39 ja lekuri katsoi kun tuli tippoja enemmän kirkasta. kuulemma kohdunkaulan kypsymistä ja loppuikin piakkoin. En itekään minnekään menis jos pari tippaa eikä mitää muuta.

Yhteistyössä