rv 39+4 ja verta tihkuu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rouvaliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

rouvaliini

Aktiivinen jäsen
24.09.2007
4 613
0
36
Laskettu aika siis lähestyy ja eilen kahdesti vessassa käydessä paperiin tarttui myös punertavaa. Verta siis muutama pisara. Onko kellään muulla ollut näin ja osaatteko sanoo onko vaarallista? Tänään ei mitään ja eilenkin vaan kahdesti...

Tota synnytyksen lähestymistä mäki veikkasin enkä uskaltanu kauan olla eilen saunassa... Ihan suoraan saunasta kun ei huvittas lähtee synnyttämään ;) Toisaalta, mulla ois vasta ke aikaa lähtee synnärille tai niin monta varattua käyntiä/ muutasovittua joutus perumaan. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:
Tota synnytyksen lähestymistä mäki veikkasin enkä uskaltanu kauan olla eilen saunassa... Ihan suoraan saunasta kun ei huvittas lähtee synnyttämään ;) Toisaalta, mulla ois vasta ke aikaa lähtee synnärille tai niin monta varattua käyntiä/ muutasovittua joutus perumaan. :whistle:

siksipä sen on hyvä syntyäkkin ku äiti on kiireinen..
eikö se näin yleensä mee...

:whistle:

Mulla alkoimyös niin että kävin kolmisen kertaa pissalla n. 2 tunnin sisällä ja joka kerta tuli ihan vähän verta paperiin.. Sellai haalee viiva.. :D siitä n. 4 tuntia alkoivat sään. supparit...

Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:
Laskettu aika siis lähestyy ja eilen kahdesti vessassa käydessä paperiin tarttui myös punertavaa. Verta siis muutama pisara. Onko kellään muulla ollut näin ja osaatteko sanoo onko vaarallista? Tänään ei mitään ja eilenkin vaan kahdesti...

mulla käynnisty ensimmäinen synnytys silleen, että tuli limatulppaa ja samalla verta. verta ei tullut lorisemalla, mutta kuitenkin.

sinuna soittaisin synnärille ja kertoisin tilanteesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Rv 37:
Mulle on ainakin hoettu neuvolassa, että jos verta tulee, niin sitten samantien äippäpolille. Sinuna ainakin soittaisin polille!!

Niin jos tulee kirkasta verta, jos se on limansekaista niin on limatulppaa tms..

Niin niin, kirjoitinkin että VERTA, en kirjoittanut että limansekaista! :o

Kyllä vaan,sairaalaan.
Paras varoa kuin katua.

Kirkas veri ei ole kovin hyvä merkki.

Voihan tuo olla että tulee limakalvoilta,ne kun ovat kovasti verekkäät ja helposti piei nirhama voi vuotaa.
Mutta jos istukasta niin sitten on kiire.

Yhteistyössä