Verta 31+4

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huolestunut"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"huolestunut"

Vieras
Pitääkö mun huolestua kun eilen ja tänä aamuna on tullut tippa verta paperiin pyyhkiessä..En oo ees varma,että tuliko se emättimestä vai ei,vaionko joku aavauma tmv tuolla ulkosynnyttimissä :* Vauva liikkuu kuitenkin..Ja eilenkään ei tullut koko päivänä muuten verta,vain aamulla..Kivuttomia harkkasuppareita on reilusti,niin on ollut jo jonkun aikaa ja viikkoja siis tuo 31+4..

Soita synnärille ja kysy suosittelevatko että menisit näytille. Tuo voi kyllä tosiaan olla vaan jostain haavasta kun noin vähän on tullut..

Ihtellä lorahti ihan kunnolla kirkasta verta kun kävin vessassa, pelästyin ihan perkeleesti. Pyyhkiessä tuli kanssa tosi paljon, soitin synnärille, kehottivat tulemaan heti ja vuorokauden päästä olinkin jo synnyttäny. Veri oli tullu kohdunsuulta..

Pitänee varmaan soitella,minkäs teet kun oon tämmönen panikoija :P Koko raskaus on ollut yhtä panikointia,ei eka raskaus ollu näin stressaavaa..Mulla tuli joskus rv 11+ kans verta,side ei kastunu,mutta pyyhkiessä tuli sillai selvästi..2 päivää siitä oli nt-ultra,mutta syytä ei löytyny vuodolle..

Mä olin tässä viimesessä raskaudessa kanssa koko ajan ihan hermoheikko.. vaikka eka raskaus meni ihan hyvin, lopussa alko vasta ongelmat ( raskausmyrkytys ), niin tokassa raskaudessa kuuntelin koko ajan joka kolotusta ja särkyä, huonoo oloo ja kaikkee mahollista, että mitähän tää nyt sit on. Ärsyttävää!
Tsemppiä sulle loppuraskauteen! :)

En mää oo kehannu soittaa;miltä se kuulostaa;"tuli tippa verta kahtena aamuna,mut en oo varma et mistä" :D
Nauraako ne mut pihalle..Sillonkin aiemmin ennen nt-ultraa se lääkäri eilöytänyvuodollesyytä,ja kysyi,et ootko varma et tuli emättimestä..Sillon olin joo varma :P

Yhteistyössä