Jos asia mietityttää sinua kovasti niin soita ja kysy niin saat nukutuksi. Luultavasti käskevät odottaa aamuun ainakin jos vauva on liikkunut ihan normaalisti, mutta itselle voi tulla rauhallisempi mieli kun voi ajatella tehneensä asian hyväksi kaiken mahdollisen.