rv 34+6, painetta vähän väliä....

  • Viestiketjun aloittaja raskaana oleva.
  • Ensimmäinen viesti
"..."
Ihan normaalista en osaa sanoa, mutta täällä päin on supistellu nyt useampaan otteeseen tuntitolkulla, ihan mukavasti alkanu tuntumaan, mutta sitten jossain kohtaa aina rauhottunu ja loppunu kokonaan ku meen nukkumaan. Noilla viikoilla ottaisin kuitenki yhteyttä neuvolaan, voi olla että tarvit vaikka ihan vaan reilusti lepoa.
Tai sit se vaan kiusaa sua ja syntyy oikeesti kaks viikkoa myöhässä käynnistettynä...
 
Deleted member 70007
No mulla viikkoja taitaa olla suurinpiirtein 19, ehkä 20 :O
Aika ajoin ihan hemmetin kipeitä suppareita.
Neuvolassa määräsivät lisää lepoa, aion kyllä levätä. Aika ajoin vaan pelottaa että tää mun Roseni syntyy ihan liian aikaseen :(
 
mulla oli tollasta tän tokan kanssa,mut meni silti 4 päivää yli,esikoinen meni 12 päivää yli eikä ollu painetta ollenkaa.. se pää ilmeisesti painoi tällä kertaa niin paljon tonne takamukseen kun oli tosi alhaalla jo aikaisin (kiinnittynyt myös). esikoinen taas ei kiinnittynyt ollenkaan
 
raskaana oleva.
jep, onneks mullaki jo viikkoja hyvin kuitenkin vaikka syntyiski, mut mietin et kuin nopeesti kandeis mennä näytille. ku joku joskus puhu että harkkasuppareitaki ku tulee paljon ni voi tehä kohdun suulle vaikutusta..
 
niin ja harjotussupistukset alkoi molemmista jo viikolla 15,kipeiksi muuttuivat puolen välin jälkee.. viimeset pari viikkoa kuopuksesta valvoin öisin säännöllisten kipeiden supistuksien kanssa,jotka lakkas aina aamulla :/
 
---
Tee niinku itsestäsi tuntuu parhaalta. Mie soittelin neuvolaan ja kävin näytillä jos jonkinmoisesta vaivasta. Parempi se että käy tarkistuttamassa kuin se että on epävarma ja sitten onkin tuloillaan jo tms. Niin ja jokainen raskaus on erilainen ei kannata vertailla niitä keskenään.
 
"..."
Mullakaan ekan kanssa ei ollu juuri ennakoivia supistuksia (joskus satunnaisesti yksittäisiä ja täysin kivuttomia) ja muutenkin oli tosi rentoa, synty vielä kivasti vähän ennen laskettua aikaa, nyt oon jo useemman kerran ollu lähdössä laitokselle (yks reissu käytiinkin, matkaa 140km, jee) ja tällä hetkellä 10 päivää yli... ei sitte mitää logiikkaa. opinpahan että tosiaan jokainen raskaus on erilainen...
 
raskaana oleva.
Niin, no on ollu noita onks ne liitoskipuja jo 2kk verran, mut nää harkkasupparit, vai miksikä lie sanotaan maha kovettuu ja palautuu. Eilen illalla kovettu vähän väliä ja kun supistus loppu ni teki kipeää ja samaan aikaan peräsuolessa sitä paineen tunnetta. Menin kuitenkin nukkumaan joten loppuivat. Mietin vaa et tämmöstäkö tää on loppuraskauden, onneks on mammis alkanu jo ja esikko vielä pari viikkoa tarhassa. Mut kuitenkin, mietin et tarviiks tämmösten suppareiden takia käydä näytillä? kertaallee oonkäyny 5viikkoa sit noitten ennakoivien takia, ja sillo ei ollu mitään, nyt alkanu olee useemmin.
 
"..."
No jos stressaa ni kannattaa nyt ainaki soittaa sinne neuvolaan ja kysyä siletä mieleipidettä, ni on sitte ainaki tehny jotain eikä tarvi enää pähkäillä... Luulis jotenki et jos ei oo kauheen kipeitä, ni ei tee juuri mitään, mutta mistäs sitä tietää, ihmiset (ja ne raskaudet..) on erilaisia.
 

Yhteistyössä