rv 27 ja sairaslomalla ----->

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jybis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jybis

Aktiivinen jäsen
18.12.2006
9 237
0
36
laitoin jo ODOTUS-palstallekkin mutta täällä taitaa olla enemmän elämää
:laugh:

kävin tänään lääkärissä kun neuvolatäti oli huolissaan mun jaksamisesta töissä.
teen varastoduunia ja vaikka kevyimmät hommat olenkin saanut niin silti ei jaksa.Ei väsytä vaan tuntuu että kroppa raunioina.
sain sitten sairaslomaa alkuun 2viikkoa ja varattiin uusi aika jolloin lääkäri jatkaa sairalomaa.

asiaan siis: raha-asiathan tässä huolettaa,mulla on enää reilu kuukausi kesäloman alkuun joten kuukauden olen saikulla.
mitenköhän työnantaja suhtautuu tähän?onko kellekkään käyny niin ettei oo maksettu sairasloma-ajan palkkaa tai jotain vastaavaa?

joojoo,pitäs soittaa palkanlaskentaan ym. mutta kysympähän ensin tyhmiä täällä

Meillä ainakin firma maksaa 3 kk: ajan sairastamisesta palkkaa, sitten tippuu kelan päivärahoille. Kyllä sulle pitäis tulla ihan normaali palkaa sairaslomalla ollessasi ja samoin kesälomalla.

Minä jouduin sairaslomalle rv 22 paikkeilla. Olin jo ilmoittanut pitäväni loman ennen äippäloman alkua. Sairaslomaa kuitenkin jatkettiin äitiysloman alkuun saakka, joten loma siirtyi automaattisesti. Pidin sitten nuo "vanhat " lomat äippäloman päätyttyä.

kiitoksia vastauksista.tuntuu että haluais olla töissä mutta pakkohan sitä on ajatella pikkusta.
en noista kelan päiväräha jutuista tiedä kun ei oo koskaan aikasemmin tullu tämmöstä tilannetta mutta hyvä jos se "raja" menee vasta siellä 3kk paikkeilla niin ei tarvii niiden kanssa alkaa leikkimään sitten ;)

Kaikkea hyvää :flower:

Yhteistyössä