rv 22 ja kohdunsuu sormelle auki..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jännittää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jännittää

Vieras
alkas vaan jännittään ettei vauva tuu liian aikasin. onko kellään ollu näillä viikoilla auki, supisteliko ja koska vaavi loppujen lopuksi syntyi? mulla supistelee kyllä päivittäin, ei oo kipeitä mutta huomaa kun tulee. 3s lapsi tulossa.

kohdunkaula oli vielä kiinteä. lääkäri sanoiki että voi olla siitä kun edellisistä raskauksista on niin vähä aikaa että senkin takia vähä auennu. mutta sanoi että tulla välillä kurkkaileen kohdusuun tilannetta

Tsemppiä!! Et osastolle joutunut tai lääkitystä ole saanut?? Mulla annettiin esikosta ja lyhyen ja pehmeän kohdunkaulan takia sairaalassa suppereiden estolääkitystä...Ja kortisonia keuhkojen vahvistamiseksi joskus rv.lla 28.

Ulko vai sisäsuu? Jos ulkosuu niin ihan normaalia uudelleen synnyttäjälle. Mulla 22+0 ulkosuu kahdelle sormelle auki, kaula lyhentynyt ja suu pehmennyt. Vauva syntyi 40+2 että silleen..

Alkuperäinen kirjoittaja Nella:
Tsemppiä!! Et osastolle joutunut tai lääkitystä ole saanut?? Mulla annettiin esikosta ja lyhyen ja pehmeän kohdunkaulan takia sairaalassa suppereiden estolääkitystä...Ja kortisonia keuhkojen vahvistamiseksi joskus rv.lla 28.

koska vauva syntyi sitten?

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Ulko vai sisäsuu? Jos ulkosuu niin ihan normaalia uudelleen synnyttäjälle. Mulla 22+0 ulkosuu kahdelle sormelle auki, kaula lyhentynyt ja suu pehmennyt. Vauva syntyi 40+2 että silleen..

ei lääkäri sanonu mitään ulko-tai sisäsuusta..en tiedä.vois kyllä luulla että ulkosuu kun uudelleen synnytäjäkin olen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Nella:

koska vauva syntyi sitten?

Vasta rv 37!! Eli käytännössä 2 vrk sen jälkeen kun lopetin vuodelevon. Mulla tuo lepo piteni, kun tuli muita ongelmia, mm. raskausmyrkytys, mutta siis kohdunkaula hävisi ja suu aukesi kyllä siinä makoillessa, tosin vasta 30+ viikolla lopullisesti.

Mulla oli kakkosen kohdalla auki 1,5cm viikolla 24. Kohdunkaulaa kyllä jäljellä, ja ei kipeitä suppareita. En mä edes tahtia himmannu, ku olin kotiäitinä silloin. Poika syntyi tasan 38 viikolla pienellä avustuksella, mun pienen koon vuoksi. Että ei välttämättä mitään hätää. eikös se lue äitiyskortissa onko kohdunkaulaa jäljellä?

Yhteistyössä