Ruususuola? Miten käytätte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nuuh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nuuh"

Vieras
Niin. Jos tässä nyt paistaisin vaikka jauhelihaa niin käytänkö saman verran maustamiseen kuin käyttäisin normisuolaa? Ja miksi se on niin hot ja in ja niiqu tätä?

Pitäkäähän huoli sitten, että saatte (ja varsinkin lapset saa) jodia, jos ette käytä jodioitua suolaa! Jodin puute voi johtaa ikäviin seurauksiin, kuten oppimisvaikeuksiin tms, googlella lisää.

Meillä käytetään normaalia jodioitua suolaa ruoanlaittoon, ruususuola on sitten sitä varten, jos haluaa lisätä suolaa lautaselle.

Terveellisydessä ei ole mitään merkittävää eroa. Googlella löydät ruususuolakauppiaiden hihhulihuuhaa sivuja, joiden väitteillä todellisuuden kanssa on vain viitteellisiä yhtymäkohtia.

Krut, sä mitään tiennyt, vanha äijä edes tiedä mikä ruususuola on, ja kehuskelee toistuvasti ruuanlaitoillaan. Vastarannankiiski, joka pönkittää egoaan palstanaikkosille mua vitsikkäästi naljaiilemalla. Jopa huumorintajusi on vailla älyä.

Krut, sä mitään tiennyt, vanha äijä edes tiedä mikä ruususuola on, ja kehuskelee toistuvasti ruuanlaitoillaan. Vastarannankiiski, joka pönkittää egoaan palstanaikkosille mua vitsikkäästi naljaiilemalla. Jopa huumorintajusi on vailla älyä.

nimitys ruususuola oli mulle outo mutta pääsin kartalle kun paljastui että on kyse vuorisuolasta

Yhteistyössä