Ruusufinnin hoito

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuosta ei ole kokemusta. Monen vuoden kärsimyksestä ruusufinnin kanssa on. Monia kosmetiikkasarjoja kokeilin, mutta pientä helpotusta enempää niistä en saanut. Ainoa mikä todella auttaa on lääkärin määräämä Isotretinoin-lääkekuuri. Rankka lääkitys, mutta rankka on tautikin.
Toki kannattaa ensi kokeilla jos pelkkä ihonhoito kotikonstein riittää, mutta mulla se meni näin. Tsemppiä, on inhottava vaiva :(

Ainoa kosmetiikka joka minulla on rauhoittanut(ei poistanut kuitenkaan) on ollut exuviance sarja. Ruusufinniinhän ei suositella öljyn käyttöä, mutta minulla nimenomaan exuviancen seerumut ovat auttaneet vaikka ovat öljyohjaisia. Suomessa sarja on kallis, briteistä saa edullisemmin tilattua netistä.
Mulle tehtiin myös kokeiluluonteisesti helikobakteerin häätö(eli rankka viikon 2antibiootin yhdistelmähoito). Se auttoi kyllä, mutta suolisto ei oikein tykännyt hurjasta kuurista
Sen jälkeen on hyvä syödä maitohappibakteereja ym.
Monet liputtavat ruusufinnin hoitoon omega 3 ja 6 syömistä.ja nimenomaan niin että syö molempia eikä vain omega3. Itsekkin syön ja tällä hetkellä tilanne hyvä. Ruusufinnini on siis ollut pahinta laatua.
Tämmösiä nyt tuli mieleen. Toivottavasti on jotain apua.

Yhteistyössä