ruusa

  • Viestiketjun aloittaja yks vaan juu
  • Ensimmäinen viesti
yks vaan juu
anteeks, mutta ootko ajatellu, että voit olla vähän hukassa ittes kanssa ja tarvita keskusteluapua? kun ei ihan joka äiti tee tolleen, että lähtee pois kotoaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja yks vaan juu:
anteeks, mutta ootko ajatellu, että voit olla vähän hukassa ittes kanssa ja tarvita keskusteluapua? kun ei ihan joka äiti tee tolleen, että lähtee pois kotoaan.
Juu. Ihan joka äiti ei lähde vaan joku päättääpäättää vaikka päivänsä.

Musta taas sihen ei ole, ja mieluummin vaikka katoan ja annan lasten jatkaa elämäänsä.



 
viisas oot
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Alkuperäinen kirjoittaja yks vaan juu:
anteeks, mutta ootko ajatellu, että voit olla vähän hukassa ittes kanssa ja tarvita keskusteluapua? kun ei ihan joka äiti tee tolleen, että lähtee pois kotoaan.
Juu. Ihan joka äiti ei lähde vaan joku päättääpäättää vaikka päivänsä.

Musta taas sihen ei ole, ja mieluummin vaikka katoan ja annan lasten jatkaa elämäänsä.
oikein Ruusa, pisteet sinulle ja ajttelit lapsiasi.
 
Mä olen aidosti huono olkapää ( kuten mun paras kamu sanoi. Mutta lisäsi että mä olen ainoa jolle se kertoo kaikki asiansa ja kuuntelee mun kannanotot ). Mutta syteen ja saveen sä kyllä pärjäät ja saat kannustusta multa :D
Hauskaa iltaa sulle! Mä meen harjoitussuppailemaan tuonne -->
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
No hei ihan sama se on, kaikenkaikkiaan

Mulla on täydellinen mies (var så god bara, tulkaa ottamaan) ja aivan sama mitä minä teen. :headwall:
Nyt istut alas ja vollotat, kuin mies. Sitten niistät nenäsi ja otat asiat sitä mukaan, kun ne tulevat. :hug:
 

Yhteistyössä