Ruskeat silmät kuvottaa

  • Viestiketjun aloittaja yök
  • Ensimmäinen viesti
yök
Maailmassa noin 95% väestöstä on tummat/ ruskeat silmät.

Minua on aina kuvottanut ihmiset joilla on ruskeat silmät, pidän heitä "likaisina".

Vihreät ja siniset silmät kauniita.
 
"Maca"
Niin, minua harmittaa että vaikka olen täysin suomalainen rasisti juuriltani, olen saanut ruskeanvihreät silmät. Onneksi juuri tuli ilmi ettei miesystäväni jonka kanssa olen yli viisi vuotta ollut, ole edes huomannut asiaa. Jospa hän ei nyt enää välitäkään, kun hälle asia selvisi.
 
Jabbadappaduu
Alkuperäinen kirjoittaja yök;30319915:
Maailmassa noin 95% väestöstä on tummat/ ruskeat silmät.

Minua on aina kuvottanut ihmiset joilla on ruskeat silmät, pidän heitä "likaisina".

Vihreät ja siniset silmät kauniita.
Minkä väriset silmät sinulla raSSisti on? Veikkaan ruskeita. Sinähän olet kehunut näyttäväsi kesäisin mustalaiselta. Olet ottanut sen ihan kohteliaisuutena vastaan.
 
"Suklaa"
Mullapa on ruskeet, kauniit sellaset. Saan usein kuullakkin kaunis suklaasimmu, nappisilmä. En ois halunnu rumia vihreitä silmiä. Siniset ok mut niitä on täällä jokaisella.
 
Vihreitä silmiä ei ole edes olemassakaan. On vain sinisiä, ruskeita ja kaikkea niiden väliltä.

Älkää väittäkö vastaan vaan käyttäkää sekin aika googlen kanssa asian selvittämiseen.

Ei muuta

T: Sinisilmä
 
"Blume"
Vihreitä silmiä ei ole edes olemassakaan. On vain sinisiä, ruskeita ja kaikkea niiden väliltä.

Älkää väittäkö vastaan vaan käyttäkää sekin aika googlen kanssa asian selvittämiseen.

Ei muuta

T: Sinisilmä
Voi niitä ihan hyvin vihreiksi kutsua, jos vihreiltä näyttävät, vaikka tieteen maailmassa puhutaan ruskeista ja sinisistä. Tavallisissa keskusteluissa silmiä on sinisiä, harmaita, ruskeita, vihreitä, ja kaikkea siltä väliltä, kuten sanoit.

 
[QUOTE="Blume";30320058]Voi niitä ihan hyvin vihreiksi kutsua, jos vihreiltä näyttävät, vaikka tieteen maailmassa puhutaan ruskeista ja sinisistä. Tavallisissa keskusteluissa silmiä on sinisiä, harmaita, ruskeita, vihreitä, ja kaikkea siltä väliltä, kuten sanoit.

[/QUOTE]

Olisit käyttänyt tuonkin ajan googlettamiseen niin ei tarvitsisi tänne tulla julistamaan valheita. Ei ole vihreitä silmiä, vaikka kuinka haluaisit sanoa että sulla on vihreät silmät niin ei se tee siitä totta.
 
ainakin
[QUOTE="Blume";30320058]Voi niitä ihan hyvin vihreiksi kutsua, jos vihreiltä näyttävät, vaikka tieteen maailmassa puhutaan ruskeista ja sinisistä. Tavallisissa keskusteluissa silmiä on sinisiä, harmaita, ruskeita, vihreitä, ja kaikkea siltä väliltä, kuten sanoit.

[/QUOTE]

pilkettä silmä kulmasta kuuhun saakka :)
 
"jeps"
Eh kehtaisi käyttää tuollaista ilmausta kenenkään silmistä, mutta pidän itsekin enemmän sinisistä ja vihreistä ja harmaista ja kellertävistä ja näiden sekoituksista, kuin tummanruskeista. Tummanruskeat mustaihoisellakaan ei ole niin pahat kuin vaalealla. Eli kun partnerinetsintä oli ajankohtaista nuorena, ruskeat silmät olivat aivan selvä turnoff. En tiedä syytä. Liian erilainen?
 
fdsa
En tajua miksi ihmiset välittävät niin paljon silmien väristä. Itselleni on paljon vaikuttavampaa se itse silmien (ja kulmakarvojen) malli kuin väri.

Toki jos värin saisin valita, valitsisin sinisen. En itse piittaa omista ruskeista silmistäni, tosin en myöskään valita siitä huomiosta jota silmieni vuoksi saan.
 

Yhteistyössä