Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat

Marlin, kiitos tsempeistä. Yritän kovasti nyt löytää sitä motivaatiota =) Enemmänä siihen varmaan vaikuttaa nuo syömiset. Just vein ison kasan kaupan salaattia kasvimaalle, jospa lähtis uutta vielä kasvamaan kun olivat vähän nahistuneet (kun ei ole tullut käytettyä).

SalVe, otit sitten kerralla ja kunnolla : / Eiköhän laiteta nyt sitten hösseliksi....

Ehkä se vaan on toi stressi lapsenteon vaikeudesta, joka nyt vaikuttaa kaikkeen tekemiseen. Eilen jumpassa en jaksanut tehdä oikeen mitään, nyt pitäs vaan kahta kauheemmin saada liikuntaa alle. Ehkä jos kelit paranee, tulis lenkkeiltyäkin (hyvä aina syyttää jotain muuta kuin itteään....)

Miisa? ruutana? Huhuu.... miten menee ??
 
Moikka,
Kotiuduin just mökiltä, jossa ei netit toimi, joten pääsen vasta nyt päivittelemään tulosta. Mutta ketuilleen meni tämä viikko, eli paino näyttää olevan 83,5kg koska tullut syötyä ihan mitä sattuu. Huh, huh, kylläpäs ne kilot äkkiä tulee :headwall:
 
Hyvin menee muuten, mutta painonpudotus projektissa junnataan paikallaan. Mut totinen yrittäminen on kadonnut johonkin. Juoma on maistunut ja grilliruoka hyvää. Ja ateriarytmit suoraan pe**eestä! Ja aina sitä aattelee et nyt. Heti huomenna! Joopajoo..

Tuun huomenna kertoon hurjat lukemani ja maksan sakkoni pois. Sitten siirryn taka-alalle ja käyn täältä lukemassa tsemppaus tarinoita!!

Ihanaa kesää kaikille. Kuka minut laittais ruotuun ku en ite siihen pysty!? :eek:
 
TERVETULOA KAIKKI LAIHDUTTAVAT VAUVAKUUMEILIJAT





A=aikaraja tavoitteen saavuttamiseksi, LP=lähtöpaino, TP=tavoiteltu pudotus, NP = nykyinen paino, VT= viikon tulos, S=sakkojen määrä euroina

Nimim.IkäALPTPNPvko 26S
SalVe3021.7.201479,55kg80,0 kg-500g4
Äiti 744013.7.201475,95kg76,2kg-500g6
Marlin301.9.201479,85kg79,4kg-400g2
katti_2830.6.201476,81,8kg75,9kg-600g6
MiiSa-803430.6.201478,89kg78,8kg0g6
ruutana3931.8.2014836kg, 500g/vko83,0-500g2
espera2924.8.201483,78,7kg, 1kg/vko83,70g0
saheanpa??30.9.2014??????0g0
PIKKUVIIKINKI337.9.201464kg14kg, 1kg/vko64kg0g0
mymosa3198,63-5kg/kk98,6g0g4

[/TR]


Punnitus joka maanantai. Jos paino pysyy samassa 3 punnituskertaa tai nousee edellisestä kerrasta, niin tulee 2 euron sakkomaksu, jonka jokainen itse maksaa tietyin väliajoin Uusi lasten sairaala 2017 -hankkeen lahjoitustilille (Uusi Lastensairaala 2017 / Uusi Lastensairalaala 2017). Mukaan laihduttamaan voi liittyä pitkin matkaa. Päivityspyynnöt punaisella.
 
Viimeksi muokattu:
Huomenia ruotuilijat! Tänään kp2, -500g, ja mahtavaa, että luvun edessä on miinus =)
Muuten ei tässä mitään kovin mahtavaa olekaan, nega siis kierrosta ja ilma on edelleen ihan p**stä. Jumppasalikin on lomalla, eikä tuonne sateeseen viitsis itseään mennä kastelemaan (olen ihan sokerista nykyään). Puutarhatöitä, kuopan kaivuuta, siinä viikonlopun liikunnat =)
 
Äiti seiskanelonen pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta. :/ Mutta pudotus on hieno!

Miisa-80 Älä vielä luovuta! Joskus tulee vaikeita hetkiä mutta ei kannata antaa periksi... Vaikka 100g lähtisi viikossa niin se on oikea suunta. :)

Mulle voi päivittää painoksi 75,9kg. Eli tavoite jäi taas saavuttamatta, mutta jos sen 75kg sais kahen viikon päästä vaa'an näytölle. :)
 
-500g..kait seki on jotain. Eli tänään 80,0kg. En oo ollenkaan tyytyväinen itteeni täl hetkel, sortunut taas eilen pasteijoihin, siitä nuo lukematkin varmaan. Mut jaksoin kuitenki käydä hölkkää 5km eilen ja tsempatakseni itseä ostin uudean neonoranssin juoksutakin! Pakko siis jatkossakin käydä juoksemassa!:) Tänään jatkuu työt, ni eipä ole ainakaan aikaa herkutella!:D

Kauhea turvotus päällä vatsassa ja rinnoissa, et saa nähdä oisko tää se ihana kierto josta palkitaan plussalla!:)

Tsemppiä kaikille!:)
 
katti: taidat olla ihan oikeassa. Ehkä pitäisi vähän rajoittaa noita tavoitteita. Se saattaisi auttaa. Ottaisikin aluksi sellaisen 1 kg/ 2vkoa ja katsoo pääseekö siihen :D. Eihän sulla nyt uupunut kuin alle kilo tavoitteesta.

SalVe, toivotaan parasta, jossei kuitenkaan olis pelkästään noi pasteijat, jotka turvottaa :LOL:
 
-400g pudotusta viime viikkosesta. Hiljaa mutta varmasti. Mies toi taas viime viikolla töistä pakkasen täyteen kaikkia erilaisia jäätelöitä ja niitä on tullu syötyä. Mutta onneksi oon käyny myös juoksemassa niin painokin hieman taas putosi.

Ä74: No höh, harmi kun uusi kierto alkoi. Mutta hienoa että paino laskusuunnassa.

Salve: No hieno pudotushan se tuokin on. Ihanteellinen viikkopudotushan on juuri 500-1000g että se on sitten varmasti kans sitä läskiä mikä lähtee. Minä tänään just mietin kans että pitäisi uus juoksutoppi ostaa vaikka vasta otin. Kunnon välineurheilua :D
 
-500g pudotusta edelliseen viikkoon. Suunta on onneksi vaihteeksi alaspäin, mutta ottaa aivoon tuo edellisen viikon lepsuiluni. Nyt on kyllä pientä yritystä päällä, ajattelin yrittää taas vähähiilihydraattisempaa ruokavaliota, se on aina auttanut painonpudotuksessa.
 
Lomalta palattu kera muutaman bonus kilon.. nyt painoa siis 77,2kg. Tavoite tosiaan on 30.9 mennessä tiputella 5-6kg pois. Tarkoituksena palata (loman jäljiltä) takaisin normaaliin ruokailurytmiini ja alkaa liikkua enemmän. Vanhat kikat mutta todettu toimiviksi :)
 
Pudotusta VAAN -300g. Painoa nyt siis 79.1 kun lisätään tuo viikon takainen tulos siihen. Nyt kyllä harmittaa, mutta toisaalta ihan oma vika. Oon sortunu pitkim viikkoa herkuttelemaan jäätelöllä jota pakastin on ollut täynnä. Nyt tän viikon aijon ottaa kunnolla tosissaan ja kattoa että paljonko putoaa. Mutta jotain hyvää sentään viime viikolla tapahtunut, juoksin nimittäin ekaa kertaa elämässä 7km! Oon niin tyytyväinen. Jospa sitä kohta jaksais sen kympin vetästä. Ihanaa kun helteet tuli, mittari näyttää tällä hetkellä varjossa +20.4.

Ihanaa alkavaa viikkoa kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: katti_
pudotusta jee! Paino tänä aamuna 80,8kg, eli pudotusta 2,2kg. =)
Ihmejuttu, jäätelöä on nimittäin tullut vedettyä päivittäin, tosin olen joutunut mökillä raivaamaan metsää yms, joten ruumiillinen työ on tuottanut tulosta. Edellisviikon hurja lukema mahtoi johtua menkkaturvotuksesta, paisun silloin aina reilusti.

Upeaa Marlin tuo 7km juoksu! Mun enkka on 6,6 km putkeen ja haaveilen kans siitä kympin lenkistä. Nyt jos tosiaan on helteitä, niin juoksukin on vaan pikkasen rankempaa, saa nähdä kykenenkö montaakaan kilometria juoksemaan.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: katti_
6.6km on myös tosi hyvä matka! :) Ja tämä kuumuus kyllä vaikuttaa juoksemiseen. Ei sitten millään jaksais sitä normi 5km lenkkiäkään vetää.

katti: Kannattaa googlesta ettiä maximin juoksukoulu ohjeet. Se on 10 kilsa kahessatoista viikossa aloittelijoille :)
 
TERVETULOA KAIKKI LAIHDUTTAVAT VAUVAKUUMEILIJAT





A=aikaraja tavoitteen saavuttamiseksi, LP=lähtöpaino, TP=tavoiteltu pudotus, NP = nykyinen paino, VT= viikon tulos, S=sakkojen määrä euroina

Nimim.IkäALPTPNPvko 27S
SalVe3021.7.201479,55kg78,9 kg-1100g4
Äiti 744013.7.201475,95kg76,0kg-200g6
Marlin301.9.201479,85kg79,1kg-300g2
katti_2813.7.201476,81,8kg78kg+2100g8
ruutana3931.8.2014836kg, 500g/vko80,8-2200g2
saheanpa??30.9.201477,25-6kg77,20g0
~SeaWind~2015.9.2014131,611,6kg131,60g0
MiiSa-803430.6.201478,89kg78,8kg0g6
PIKKUVIIKINKI337.9.201464kg14kg, 1kg/vko64kg0g0
mymosa3198,63-5kg/kk98,6g0g4

[TD]mymosa[/TD]
[TD]31[/TD]
[TD][/TD]
[TD]98,6[/TD]
[TD]3-5kg/kk[/TD]
[TD]98,6[/TD]
[TD]0g[/TD]
[TD]4[/TD]
[/TR]

[/TR]


Punnitus joka maanantai. Jos paino pysyy samassa 3 punnituskertaa tai nousee edellisestä kerrasta, niin tulee 2 euron sakkomaksu, jonka jokainen itse maksaa tietyin väliajoin Uusi lasten sairaala 2017 -hankkeen lahjoitustilille (Uusi Lastensairaala 2017 / Uusi Lastensairalaala 2017). Mukaan laihduttamaan voi liittyä pitkin matkaa. Päivityspyynnöt punaisella.
 
Viimeksi muokattu:
Heipä hei. Viikon tulos -200, mutta sepä ei olekaan suurin ilon/murheen aiheeni tässäkään "projektissa". Kävin kilpparikontrollissa ja taas oli arvot menneet niin huonoiksi, että ei ihme jos ei kilon kiloa lähde. Joo ja siitä saa kiittää myös hiipuneita munasarjoja. Aikamoinen vitsaus koko kilppari. Tästä viisastuneena, nostin lääkeannosta ja lyhennän kontroliväliä (nyt oli 7kk). Ja kun tuo lääke taas alkaa vaikuttamaan, varmasti innostun tästäkin projektista enemmän ja jotain voi jopa tapahtua. Ne joilla on samaa ongelmaa, KÄYKÄÄ kontrolleissa USEAMMIN. Harmi kun laitin kaikki oireet noiden menopurien/clomien/letrojen piikkiin.... nyt kesää eteenpäin.

Hienoja juoksumatkoja, onnittelut! Ei se kymppi nyt niin kaukana enää oo! Miten ihmeessä osaatte sanoa paljonko ootte juossut....? Onko teillä joku matkamittari mukana?

Periksi ei anneta, eihän, eihän, eihän...
 
Ä74: Höh, harmi nuitten arvojen kans. Mutta onneks selvis kuitenki. Eiköhän se paino lähe putoamaan kunnolla kunhan lääke alkaa tehoamaan :) Mulla on puhelimessa semmonen sovellus jolla näkee miten pitkän lenkin vetää. Kertoo myös kulutetun ajan, keskinopeuden jne jne. Tuo kivasti lisämotivaatiota liikkumiseen.
 
Jihuu! Eilisen tulos 78,9kg!:) Elikä oisko se sit -1100g :)

Mul on ollut lenkeillä Sports Tracker päällä, sit tulee liikuttuu iha eri tavalla, kun jää todistusaineisto muistiin!;) Nyt on vaan polvet edelleen kipeät, et pakko tyytyy kävelyyn!:( Mut onneks salilla pystyy käymään ja kahvakuulailee!

Jännitys tiivistyy kierron viimeisiä päiviä mennään ja oirekirjoon on liittynyt pahoinvointi. Toivottavasti tää ei oo vaan kuvitelmaa!:)
 
Sports Tracker ladattu. Toimiiko ilman käyttäjätilin luontia?

Miten te lenkeillä säilytätte näitä kännyköitä, onko olemassa jotain toimivia ratkaisuja? Ettei ne niinku poukkoile yms....? Jos oikein muistan, niin näin jollakin lenkkeilijällä tossa käsivarressa allien kohdalla jonkun pidikkeen. Mut munkin känny sen verran iso, et mahtaako pysyä. No pitää tsekkailla.

SalVe: Pidetään peukkuja!

Mietin noita tavoitteita... pakko asettaa joku uusi järkevämpi tilanteeseen nähden. Lääkkeet vaikuttaa toivottavasti elokuun aikana viimeistään, joten 25.8. mennessä toivon painon olevan 72kg. Ja siitä taas sitten pieni askel seuraavaan (vaikka 70 kg syyskuun loppuun). Pienin askelin. Kyllä vedän ruksin seinään jos vielä joskus pääsen alle 70 kg.
Vielä tässä unelmoin, että otan lenkkivermeet kesälomareissuun mukaan.... juoksen hiukset hulmuten hiekkarannoilla auringonnousua ihailemassa, joo joo, ihan varmaan näin on :LOL::LOL::LOL:.
Tsemppiä kesän kuntoiluun!:cool:
 
Mä oon käyttäny HeiaHeiaa lenkeillä, mut voi olla parempiakin. Näyttääkö tuo Sports Tracker esim. juoksuvauhtia jotenkin? Hh:ssa se ei tunnu olevan kovin tarkka... Mutta aikaa ja matkaa lähinnä tulee niistä seurattuakin. Keväällä mulla oli puhelin joko takin taskussa tai lämpösillä keleillä kädessä, joista jälkimmäinen lienee hieman hölmön näköistä. Pitäisi joku ratkaisu keksiä... Vyölaukku? :D

Niin ja ne mun lomakilot. En tiedä itkisinkö vai nauraisinko: 78,0. Tuntuu niin uskomattomalta että noin paljon keräsin viikossa. Enkä ees mättänyt hulluna kaikkea, mielestäni hyvinkin kohtuullisesti herkuttelin. Sitä ollaan taas melkein lähtötilanteessa.

Tässä kierrossa jäi nyt tutuksi tulleet keskikierron kivut väliin kokonaan. Oon pitäny niitä oviskipuina niin kauan kunnes gyne sanoi etten ovuloi (ultrattiin juuri niihin aikoihin). Haluisin pitää kivuttomuutta nyt hyvänä merkkinä, että painonpudotus olis auttanu hillitsemään pcota... Mutta enpä tiedä...

SalVelle peukut pystyssä täälläkin, että plussan saisit. Oireet ainakin on lupaavat. :)
 
Viimeksi muokattu:
katti_: Ootko muistanut juoda vettä? Jospa oot vähän nyt vaan turvoksissa helteistä ynnä muista. Ens maanantai yllättää sut vielä iloisesti =)

vaaka tänään antoi 75,5, että kyllä tässä nyt oltaisiin alaspäin menossa. Nyt vaan on itelläkin edessä se lomareissu. Pitäs muistaa vähintään se vesi pitää mukana joka paikassa. :cool:

En tiedä miten palstailut lomalla, onko ees mahdollista. No ens viikon loppupuolella viimeistään pääsen päivittelemään listaa.....

Onkohan kukaan vielä mitään maksanut lastensairaalalle?? No onhan tuo nyt tietenkin ihan vapaaehtoista. Olen vaan poistellut noita vanhoja tuolta listalta.... euromäärät on jossakin aiemmilla sivuilla.... :confused:
 
Mulla on semmonen käsivarsikotelo puhelimelle. Niitä löytyy oikeestaan nykyään melkein mistä vaan. Vuosi sitten ne tuntu olevan vielä kiven alla. Mutta suosittelen tilaamaan ebaysta, sama tuote maksaa siellä 10 kertaa vähempi. Ja yleensä viikossa tulee vaikka tuliski kiinasta :) Tosin ite käytän nykyään vähempi sitä kun se tuntuu jotenki hankalalta. Enkä nyt oo nyt sitten puhelintakaan pitäny mukana kun ajan vaan katon kauanko juoksen. Ja juoksutrikoissa on tasku johon saan näppärästi mp3 soittimen.

Mulla kävi jo aikasemmin mielessä tuosta listan päivityksestä, että senhän vissiin saa kuka vaan päivitettyä kun klikkaa sitä "lainaa" nappia ja sitten vaan kopio sen tekstin omaan viestiin. Että sitähän voi muutkin ku ä74 päivitellä :)

Kylläpä oli ihana käydä aamulla juoksemassa kun ei ollu kuuma. Eilen ennen kasia oli jo 20 astetta varjossa, ja ei kyllä juoksu kulkenu sitten millään. Saapa nähä miten lauantaina käy kun tänne on luvattu 28:aa astetta ja mun pitäs osallistua väriestejuoksuun.
 
Pääsenkö mukaan?? :)

Äiti seiskanelonen Olen aloittanut urakan jo viime maanantaina mutta vasta nyt ilmoittaudun mukaan. Voitko muokata tuota tämänviikon (7.7 julkaistua) listaa ja lisätä minut jo sinne niin saan huomiseen listaan jo mahdollisen kuluneen viikon pudotuksen näkyviin! Eli tässä tiedot:

~SeaWind~
20 vuotta
A 15.09.2014
LP 131,6kg.
TP 120,0kg.
NP 131,6kg.

Oikeastihan tavoitteeni on paljon suurempi, tarkoitus om päästä pidemmällä aika tähtäimellä ihan tuonne 75kg tietämiin, mutta asetan kohtuullisia tavoitteita pykälä kerrallaan, ettei homms tunnu ihan mahdottomalta.
 

Yhteistyössä