_Lilja_ Totta kai pääset mukaan. Lisään sinut listalla kohta.
Täällä on herkuteltu, mutta onpa ollut omituista. Torstaina söin täytekakkua kaksi palaa eikä ne olleet mitään isoja edes. Yöllä tuli kauhea mahakipu ja lopulta oksensin. Eilen illalla söin toisen kerran kakkua ja pari tuntia myöhemmin olin taas pää pöntössä. En tajua, mutta mietin onko kakun täytteet niin rasvaisia, että johtuu siitä... Mullahan on närästysongelmaa muutenkin ja varsinkin nyt, kun olen lihonut. Kukaan muu ei ole sama kokenut eli ei sentään mistään ruokamyrkytyksestä ole kyse. Noh, oli miten oli, niin kakkua on jäljellä ja mie en halua syödä sitä, vaikka se oli aivan taivaallisen hyvää. Kauhea dilemma nyt, kun tuntuu pahalta heittää roskiinkaan, mutta en myöskään halua sitä kauheaa oloa ja oksentamista.
Oikeastaan ihan odotan herkutonta aikaa, kun nyt olen syönyt niiiin paljon makeaa viime aikoina. Mies oli vasta reissussa ja söin varmaan 100 kiloa karkkia sinä aikana. Närästys paheni silloin aivan uusiin sfääreihin ja sen takia mulla on nyt koko ajan kurkku kipeä... Mahahapot siis öisin polttaa kurkkua. Ei mikään ihana ja hyvä olotila. Mies katseli eilen omaa vatsaansa ja mietti, miten sitä saisi pienemmäksi. Totesin, että meidän on pitänyt alkaa käymään lenkillä ja se on nyt aloitettava. Ja muuten sitten katsotaan, mitä syödään. Mie vastaan meidän ruokapuolesta ja esim. eilen tein spagettia ja sille tomaattipohjaisen tonnikalakastikkeen, johon lisäsin vielä kasviksia sekaan. Itse söin lautallisen ja mies kolme. Liekö kummakaan, jos vähän pötsi pullottaa... Toki mies tarvitsee enemmän energiaa kuin nainen jne mutta luulen, että ainakin se viimeinen annos oli ihan tarpeeton ja meni siksi, kun ruoka oli hyvää eikä suinkaan siksi, että olisi vielä ollut nälkä. Mutta meillä siis mainio tilanne, kun kumpikin tahtoo pudottaa painoa.
Maanantain punnitus pelottaa kyllä. Jos painoa on enemmän kuin 85 niin sitten olen paksummassa kunnossa kuin koskaan aiemmin. Noh, ainakin on kaksi tavoitetta tälle keväälle: laihtuminen ja raskautuminen. Laihtua onneksi voi kuukauden jokaisena päivänä, niin sentään toinen "projekti" on täysin omissa käsissä.